marți, 15 octombrie 2013

Vesti

Incetul cu incetul incepem sa ne terminam din treburi, mai sunt inca multe, dar parca incepe sa se vada finalul.
Sambata a fost plictisitoare, am facut conservaraie asa ca va scutesc de detalii, dar duminica, asa cum frumos a povestit Simonica, am avut musafiri dragi.
Simona Fusaru a venit la noi!!! Mi-am dorit mult s-o cunosc, toata lumea cred ca stie ca mi-e tare draga si o consider mentorul meu, astfel incat duminica am reusit sa fiu atat de emotionata ca nici n-am putut vorbi prea bine si coerent :))).
M-a invatat o gramada de lucruri, mi-a adus carti cadou :), mi-a spus o gramada de noutati. Am sorbit vorbele ei prin care imi dadea sfaturi si invataturi din tot sufletul. Multumim inca o data pentru tot, a fost o adevarata placere!
Din solar o sa va dau vesti maine sau poimaine, iar acum va las in compania...











Dupa cum se poate vede, boboceii au crescut si asa cum am mai zis sunt urati acum, pana le-or creste penele tot asa or sa fie. Matoancele sunt obraznice si vor in casa, iar cainii...pe ici-pe colo.
Vulpita, catelusa care n-a mai vrut sa plece, este foarte afectuoasa, are o caricatura de latrat, nu te poti abtine sa nu razi cand o auzi, dar a invatat ca asta e curtea ei si trebuie aparata.
Badaranului de Mairon i-a trebuit ceva timp pana sa se prinda ca e fetita si nu baiat, iar baietii nu bat/musca/agaseaza fetitele in bunul mers al lumii animale.
Asa cum am anuntat si pe pagina noastra de Facebook, in curand dam drumul la tot ce inseamna borcanaraie, am actualizat si lista de preturi, am pus si ceva poze ca sa se vada ce cumparati, dar le puteti vedea mai bine si mai in detaliu pe pagina de FB AICI.
Conservele le-am facut ca pentru noi ( si noi tot din ele servim), nu-s cea mai buna bucatareasa sau gospodina, dar le-am facut cu drag ( imi place la nebunie sa fac conserve si gemuri si sa inventez retete!!), cu grija, cu dragoste de tot ce-i bun si natural, iar eu zic ca sunt si gustoase.
Ramane sa vedem ce ziceti si voi :).

10 comentarii:

  1. mie mi s-a parut ca noi am primit o multime de sfaturi foarte utile (lucian al tau e o sursa de informatii incredibila). ai vorbit foarte coerent, nu te mai rasfata, sau te-a impresionat geaca mea rosie? :)) acum, pe bune, a fost tare fain - as putea sa ma obisnuiesc chiar. ;) crede-ma, sincera plecaciune pentru ceea ce faceti voi, pentru cum faceti, pentru firescul vostru. mai veniti si voi pe la noi :) (ah, si voiam sa-mi arati puloverul tau maro cu buzunare sa fur modelul)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost tare fain, asa-i.
      nu ma rasfat, dar parca nu imi ieseau cuvintele asa cum trebuie :))
      puloverul meu maro, saracu` si dragu` de el, a ajuns pana la genunchi din cauza uzarii, spalarii etc, dar e pufos si nu renunt la el ( in plus si matoancelor le place, vin pe mine si ma torcaie)
      venim sigur pe la voi :)

      Ștergere
  2. Mi-e asa drag de voi... Felicitari pentru munca, pentru rezultate si pentru intilnire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai sa va invitam si la noi ! Ca avem mosie acu'! :)) Si abia de acum incepe distractia... Da-i cu munca pan'la zori :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, bravo! Felicitari! Nu conteaza munca, conteaza ca de acum aveti unde munci. Daca ai nevoie de cate un sfat, ceva, te rog.
    Ai adresa mea de mail si telefonul e public prin blog. Daca pot, cu cea mai mare placere.
    Sa o stapaniti sanatosi( pe mosie, clar :)) )!

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi ma duc in inspectie cu cheia in mana ! Si ma tem sa o sa avem parte de o mutare prematura :)). M-au cam speriat cutremurele din ultima vreme, prea seamana cu ce a fost inainte de cel din 40 si cel din 77...

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut noutati in ograda voastra...catelusa...de unde a mai aparut?? voi ca noi ...cevine la poarta bagam in curte!!! ce frumoasa e....se intelege cu restul trupei???pupici,mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vulpita ( nu-i asa ca are mutra de vulpe?). A venit intr-o seara, amarata, statea in fata portii. I-am dat sa manace. A2a zi a intrat in curte si n-a mai plecat :)
      Acu` e a noastra.

      Ștergere
  7. eee foarte frumoasa sa sti! laprima vedere am crezut ca e vulpe...serios...dar apoi m-am lamurit!!! toti sunt minunati,desigut!!! pupici mirela

    RăspundețiȘtergere