marți, 29 octombrie 2013

Mâță nebună

Jedi sau Mâță-mică este cea mai zapacita pisica pe care am avut-o pana acum. Si daca nici noi n-om fi avut pisici..
Mereu are chef de joaca, ca e 4 dimineata sau ca e 12 noaptea, orice moment este perfect pentru harjoneala, joaca, topaiala, maraiala si muscaturi.
Orice lucrusor este bun pentru joaca, nu conteaza ca e mingie, coada ei, o ceapa ratacita, urechile mele, nasul lui Lucian, spatele lui Adi.
Intr-o seara pregatisem un lighean ca sa scot rufele din masina.
Nu mai stiu de ce am plecat de acolo pentru un minut, dar cand m-am intors...







 

 Si uite asa in seara aia am avut show, am ras ca descreieratii, iar rufele au trebuit sa mai astepte un pic pana si-a terminat mandra spectacolul.

19 comentarii:

  1. stai linistita ca nu sunte-ti singuri cu asa mata dusa...sa vezi la noi,cind incep ....zici ca-i spitalul de dilimandoci,nu alta!!! oricum sunt mununati!!!! ne mai descretim fruntile cu ei !!! pupici,mirela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu n-am avut alta mai zapacita ca asta. restul sunt lenese, dar asta...e drac impielitat.
      s-o vezi cand se bate cu cocosul pitic :)))

      Ștergere
    2. hai ca-i o dulceata!!! mie iminsunt dragi de mor,si catei si matele...defapt toate animalele!!! mirela

      Ștergere
  2. si jucausa, dar si frumoasa foc! sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-ti intra si in masina de spalat? ale noastre au acolo naveta spatiala unde-si vaneaza coada. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) n-o las in masina de spalat.
      dar a intrat o data in dulap, n-am vazut-o si intr-un tarziu cand am auzit ceva urlete in el, am deschis usa a picat si zahar si orez si spaghete.... imi venea s-o strang de gat pe nebuna

      Ștergere
    2. pai ce, eu le las?:) mai bag o haina in hublou, mai intra o pisica, o scot, mai bag o haina, intra alta pisica. pana intind rufele - vreme in care las cuva la aerisit - o alta pisica acapareaza locul magic.

      Ștergere
  4. Iuliana sa vezi tu motanas care se joaca cu un Malamut de Alaska!!! Spectacol....ditai lupul cum alinta si spala nerusinarea aia mica de motan , care binenteles nu pleaca din tarcul lupului cu gura goala !!! Sunt mortali intr-adevar ! Sa va traiasca !
    Magda Ketenis

    RăspundețiȘtergere
  5. Jedi citit Ge-dai? ca in "Razboiul stelelor"? :))
    E tare frumusica, sa va traiasca.
    Se vede pe fata ei ca "e cuminte ca catelu' lui Melinte". :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Jedi citit Ge-dai? ca in "Razboiul stelelor"? :))
    E tare frumusica, sa va traiasca.
    Se vede pe fata ei ca "e cuminte ca catelu' lui Melinte". :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce dragalasenie mica!!!! Sa o mananci!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai, tot asa bezmetica e si matza noastra. Cand am gasit-o semi schelet, lesinata toata n-am crezut ca o sa se mai transforme in pisica adevarata. Si acu' e la 2.30 non stop ne ataca la picioare, la urechi, la ce vreti voi ! :))) Alearga ca nebuna, da cu capul de usa si doarme in capul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  9. adevarul este ca in fiecare casa trebuie sa existe si o matza nebuna.....si noi il avem pe Snowball,birmanezul,care topaie de colo-colo,se urca pe perdele,sare pe chiuveta din baie sa bea apa,si pana nu intra el dimineata in camera la noi,pe la 5 asa,nu se lasa.....se urca pe clanta si da in ea pana se deschide usa......ca la 6 kg ale lui,are si putere....si sa vezi racaiala dimineata ,pana facem ochi sa-l iubim si pe el

    RăspundețiȘtergere