vineri, 25 octombrie 2013

Planuri de weekend si o aniversare

E vineri si deja am in cap numai week-endul ce-i pe aproape.

Maine am de gand sa mai pun o tura de gogonele ( multumim pentru comenzi!) si sa fac ceva curatenie in gradina, astfel incat Lucian sa aiba terenul liber pentru ultima aratura de anul asta.



In solar toate merg bine, asa cum ati vazut datorita timpului s-a mai copt o tura de rosii si vinete, care maine vor pleca spre cei care le-au comandat, iar eu cred ca va fi ultima tura pe anul asta.
Si-au facut datoria cu varf si indesat plantutele noastre, au rodit din plin. Am incercat sa le dam ceea ce am crezut ca aveau nevoie, ghidati de carti si gradinari experimentati si nu am gresit.

Duminica, 27 octombrie, parintii mei implinesc 40 de ani de casnicie! Patruzeci de ani, oameni buni!
Patruzeci... si cu asta cred ca am spus tot :).

La multi ani, mami si tati! Sunteti cei mai buni!


( hai ca stiu ca va place, dati volumul taaaaaare! )

24 de comentarii:

  1. o viata!!! la multi ani, sa-ti traiasca, sa te bucuri cat mai multa vreme de ei. sanatosi!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani parintilor tai! Sa traiasca inca multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi si frumosi ani! sa-ti traisca, sa iti fie sanatosi si sa va bucurati!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie sanatosi si sa fie impreuna multi ani de-acum inainte ! Duminica trecuta ai mei au implinit 50 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani frumosi inainte!
    Sa fie sanatosi, sa va bucurati impreuna de viata

    RăspundețiȘtergere
  6. ANIVERSARE
    Cand ne-am cunoscut noi
    tu
    erai o alta femeie
    iar eu altfel
    de barbat
    De unde si impresia ca m-am casatorit cu o alta
    si tu cu un altul
    ca
    te-ai
    maritat
    Tu erai mai copilaroasa
    Eu mai impulsiv
    Clipeai mai repede si mai des
    din pleoape
    si-n loc de pantaloni purtai fusta
    cu
    tiv
    Eu te sarutam mai tot timpul
    Tu-ti dadeai privirea gales pana peste cap
    Glasul iti era mult mai inalt
    sau mai subtire
    Al meu mai tandru
    Tu erai fata
    Eu inca eram
    baietandru
    Tu, prin natura, mai sfioasa
    Pe cand eu ma dadeam firoscos
    Tu taceai
    Eu eram limbut
    Si strabateam orasul fara sa-l vedem
    pe jos
    Oh, da!
    Alta femeie erai
    Iar eu cu totul altfel de barbat
    Si nu esti tu cea cu care m-am ca-
    satorit
    eu
    Si nu sunt eu
    cel
    cu care te-ai maritat



    Am inceput sa uitam
    Tu sa fi mai cocheta
    Eu sa-ti daruiesc flori
    Tu ai devenit mai nervoasa
    Eu mult mai plictisitor
    Mi-a crescut (bombat) burta
    intre timp
    Tie ti s-au mai depus grasimile
    pe pantec
    si pe sold
    Seara in pat tu adormi
    mult prea repede
    Mie-mi lipseste vechiul (si-atat de virilicul0
    imbold
    De-aceea
    te-asigur.
    Nu mai esti aceasi femeie
    Si crede
    ca nu mai sunt nici eu acelasi barbat.
    Ca nu cu tine m-am casatorit
    Ca nu cu mine te-ai maritat
    Doamne, ai putea spune in final
    si
    pe buna dreptate
    atunci ce facem noi
    iubitule
    dupa atati ani?
    Ne, oare,
    instrainam?
    Nu
    nu
    iubito
    nici vorba
    ti-as raspunde
    ci dimpotriva, a-
    niversam.
    Aniversam
    Asa cum putem
    Asa cum stim
    Continuam
    Sa ne iubim !!!
    .
    La multi ani dragilor tai parinti. Nu stiu cine a scris poezia , am gasit-o pe internet. M-am gandit ca este potrivita ca o urare pentru aniversarea parintilor tai. Sa ii tina Bunul Dumnezeu sanatosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult pt poezie, ii sun si le spun sa intre sa o citeasca si ei :).

      Multumim si pentru urari.

      Ștergere
  7. ooo...ce frumos...ma bucur daca aduc un pic de veselie in acesta zi.

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani și din partea noastră! Cele mai bune gânduri și urări de sănătate, fericire și prosperitate! Să vă fie aproape încă mulți ani de-acum încolo, mereu voioși și să vă bucurați unii de alții.

    RăspundețiȘtergere
  9. La mulţi ani! Şi toţi buni şi cu sănătate!
    Vă îmbrăţişăm cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e, eu nu mai sunt aceeasi si nci el nu mai este acelasi, doar amintirile ne sunt aceleasi :) Si, nu uitati, copii, ceea ce ne-a tinut impreuna atatia ani ati fost, in mare masura, voi, copiii nostri dragi si nepotii pe care ni-i i-ati daruit.
    La multi ani si sanatate parintilor tai, Iuliana!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani parintilor tai , sa fie sanatosi si sa te bucuri multi ani de ei ! Ai mei, au facut acum 6 ani 50 de ani de casnicie :). Sa ai un sfarsit de saptamana reusit . Te pup ! Dana B.

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI! Sa le dea Dumnezeu multa sanatate, putere si dragoste si sa traiasca fericiti impreuna sa-si serbeze si a o suta aniversare. Distractie placuta si o toamna frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa-ti traiasca sanatosi si sa va bucurati unii de altii multi ani!

    RăspundețiȘtergere