joi, 3 octombrie 2013

Ce mai facuram?

Pai ce mai facuram? Nu prea multe in ultimul timp, vremea a fost asa cum a fost.
A! Trebuie sa va spun asta. Azi-dimineata s-a inseninat cat de cat si pe drum spre A1 mi s-au aratat muntii. Numai ca nu se vedeau complet, ci numai o parte din varfuri, care erau super stralucitoare din cauza zapezii de pe ele si a luminii soarelui. Foarte frumos se vedeau, nu contenesc sa ma surprinda. Mi-a parut tare rau ca nu am avut aparatul foto la mine.

In solar gogonicile nu au avut nici o sansa sa se mai coaca saptamana asta. Daca trecem cu bine de urmatoarele doua nopti cu temperaturi negative pe care ni le anunta Accuweather la noi in Rascaeti, speram ca saptamana viitoare sa se mai faca ceva-ceva.
Asa ca, din pacate, saptamana asta suntem nevoiti sa oprim comenzile de rosii pe care le-am trecut in lista ca indisponibile. Celor care au dat comenzi pana acum le vom da confirmare  pe mail maine cate kg vor primi.
Vinete si castraveti mai avem ceva, ardeii grasi sunt mai multi. Ridichiile sunt in lumea lor, le place vremea asta mai racoroasa, la fel salata si spanacul care au inceput sa creasca si ceapa verde care in sfarsit s-a hotarat sa-si scoata capetele afara.

In gradina azi Lucian ar vrea sa se ocupe de ardeii iuti, vrem sa-i scoatem si sa-i transferam in ghivece. Poate avem noroc si la iarna mancam ardei iuti proaspeti si nu conservati. Rosiile din gradina s-au dus din cauza frigului, dar si a vantului, acum sunt toate culcate la pamant.
Dovleceii si dovlecii trebuie sa ii luam si sa-i bagam la beci, pana acum nu am facut-o. Am vazut ca vantul si frigul nu i-a distrus, arata bine si-s infloriti chiar, dar in mod sigur temperaturile negative or s-o faca.

Gainile si ratele nu mai oua, din cand in cand mai gasim cate un ou in cuibare si e sarbatoare mare. Cainii zilele astea au stat numai in magazie, nici macar cand i-am chemat la mancare n-au vrut sa iasa de acolo, a trebuit sa le duc eu castroanele la nas.

Astazi aducem uleiul acasa dupa doua saptamani de stat la decantat. Suntem foarte bucurosi de proiectul asta. Este un produs de care eu sunt foarte incantata pentru ca am vazut ( inca o data!) diferenta uriasa dintre ce e in magazine si ce ar trebui sa fie un produs natural fara adaosuri si conservanti.

Multumim celor care ne-au trimis comenzile pana acum, ii mai asteptam si azi pe alti doritori de produse proaspete si gustoase.

4 comentarii:

  1. SI MIE-MI PLACE LA NEBUNIE ULEIUL FACUT DIN RECOLTA TA,E DIFERENTA URIASA INTRE ACEL ULEI PORTOCALIU,CU MIROS DE FLOAREA SOARELUI SI ACEST GALBEN-SPALACIT CU TENTA DE APA DIN MAGAZINE...SI CU MIROS DE RANCED.MIE-MI PARE SINCER RAU CA NU MAI AM CULTURA DE FLOAREA-SOARELUI DIN LIPSA DE SPATIU

    RăspundețiȘtergere
  2. Activitati specifice acestei perioade, asa este, incercam sa mai acoperim, sa mai salvam cate ceva prin gradina pana mai incolo... sa ne mai bucuram de cate-o gogonea, de ceva verdeata... si asa cum spui tu, ca spanacului ii place pe vremea asta, tot asa zic si eu, chiar acum cateva zile am facut o ciorbita de spanac din gradina de numa , numa de buna, cu leustean verde si dreasa cu ou...mmm, o bunatate! si stii cui ii mai merge bine acum, prazului ! este asa de mandru si de frumos, de nu mai pot de dragul lui, abia astept sa fac o ciorba cu zeama de varza si o mancarica de praz cu masline . Tu cu solarul esti mult mai in avantaj... sa ai recolte frumoase si comenzi cat mai multe ! Te pup ! Dana B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite ca praz n-am:), nu m-am invrednicit.
      sigur ca in solar e altceva, e mai cald, sunt mai ocrotite acum ( ca asta vara le plangeam de mila...)

      Ștergere