joi, 23 mai 2013

Ziua inspectiei!

Azi am primit vizita celor de la firma de certificare.
Au venit, au inspectat, ne-au cerut plicurile cu seminte sa vada provenienta lor, au cercetat peste tot si......
pe scurt.......am intrat oficial in ANUL INTAI DE RECONVERSIE!!!!

Ne-au dat indicatii pentru viitor ce trebuie sa facem, care e modalitatea de lucru, cum sa ne programam parcelele, cum sa rotim culturile si ne-au laudat pentru ceea ce am inceput sa facem. Vom avea doi ani de reconversie, nu trei.
Au mai mentionat ca in jud Dambovita nu sunt multi producatori bio.

Deasemenea, au mai spus ca agricultura bio este de viitor, produsele sunt din ce in ce mai cautate, oamenii au multe informatii la indemana privitor la mancarea plina de chimicale, E-uri samd.

Asadar, mergem tot inainte!


25 de comentarii:

  1. Felicitari! Sa aveti spor si succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie intr-un ceas bun! Ma bucur din tot sufletul. Pregatiti-va contracte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Ilincuta, incepem sa ne pregatim. Rosiile sunt pe rod, totul e in regula :)

      Ștergere
  3. Iuliana, felicitari! Urmarindu-va, am vazut ce mult de lucru aveti si mai aveti si joburi. Cat de greu trebuie sa va fie, chiar daca sunteti tineri.
    Te-as intreba, daca poti sa-mi spui, ce au zis despre tratarea rosiilor cu zeama bordeleza? Este eco sau nu? Sau nu ati vorbit despre tratamentele plantelor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucian a fost acasa, el a vorbit si despre tratamentul plantelor, dar i-au spus de niste solutii eco, nu a intrebat de zeama bordeleza. Oricum, de acum ne putem astepta la vizite neanuntate din partea lor, asa ca ocazii vor mai fi sa-i intrebam.
      Ce au spus si am ramas cu gura cascata la faza asta, a fost ca nu trebuia sa folosim paharele de plastic la repicare. In schimb de folie de mulcire nu au spus nimic.

      Ștergere
  4. Felicitări! Succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte interesant! cand am inceput sa va citesc habar n-am avut ce aveti de gand sa faceti. ati progresat admirabil, ideea initiala e geniala, maine-poimaine va vad si la stiri: "doi bucuresteni mutati la sat au revolutionat gradinaritul in judetul dambovita" :)
    felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      hai ca m-ai facut sa rad :))) cu revolutionatul agriculturii.
      nici nu am vrut sa spun tot de la inceput, inca nu am spus tot.
      mai intai trebuie sa reusim, apoi povestim, cam asta e principiul nostru.

      Ștergere
  6. Felicitari!Si mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo! felicitari si spor la treaba pe mai departe :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sper ca ati luat stampiluta de la directia agricola pe fisa exploatatiei (mai e timp pana la 31 mai) ca altfel patiti ca colegul de aici (http://www.cosul-bio.ro/precizari.php)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper ca ati luat stampila pe fisa exploatatiei de la directia agricola (posibil pana la 31 mai) sa nu patiti precum colegul de aici (http://www.cosul-bio.ro/precizari.php)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat, da.
      Ceea ce a patit el mi se pare o tampenie. Oricine poate uita...

      Ștergere