marți, 14 mai 2013

Culorile satului : alb, verde, albastru


17 comentarii:

  1. luciana.duna@fjsc.ro14 mai 2013 la 10:05

    asta-i ca dupa ploaie...toata natura a revenit la viata.parca ne-a auzit Dumnezeu plansul,si s-a indurat de noi sa ne racoreasca....sa umple fantanile si sa potoleasca arsita pamantului

    RăspundețiȘtergere
  2. Linistitor ...de bine. Dana B.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca o gura de oxigen fotografiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. A plouat si acum e racoare
    Ce bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dana&Ingrid

    multumesc :)
    si mie imi fac bine culorile astea

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti citesc postarile in fiecare zi. Pina acum nu am putut intra si la comentarii. Te urmaresc cu mare drag pentru ca se pare ca avem un drum comun pina la OMV.Acum ca a plouat la tine tare as vrea sa stiu daca a plouat si-n gradina mea de vara de la tara?(cred ca nu-i departe de curtea ta)

    RăspundețiȘtergere
  7. @anonim

    mai...care omv? ala de la km50? ( daca o fi omv, habar n-am ce benzinarii - firme - sunt pe A1 desi ma duc si alimentez masina mereu de la ele..)
    daca la km50 e omv si daca de ala vorbesti, sa stii ca a plouat si pe acolo.
    eu ies de pe A1 la km70 si de acolo o iau prin sate pana la mine acasa.
    multumesc pt ca ma urmaresti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi iesim la km 94 ...si tot asa printre sate... :)... CP

      Ștergere
    2. oho, pana la 94 e ceva. dar e super zona acolo, deja sunt dealuri, nu la ca mine colinute.
      in mod clar a plouat si pe acolo, nu indeajuns, dar a plouat ceva

      Ștergere
  8. Ma ierti ca am "furat" o poza de la tine, cea cu Rita -rita, mi-a placut foarte tare, am postat-o pe FB dar am pus trimitere linkul catre blogul tau. Iti multumesc ca ne impartasesti din experientele tale si ne dai curaj unora sa speram ca SE POATE!!!!!! Felicitari! Trebuie sa imi fac curaj sa devin si una dintre clientele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da` n-am ce ierta, serios. Daca ai precizat sursa e ok. Dupa cum vezi eu nu-mi "semnez" pozele, am incredere ca cei care le copiaza vor numi si sursa. Deci e ok.
      Da` am o nelamurire : de ce iti trebuie curaj sa te abonezi la noi ? :))))
      Multumesc mult ca ma urmaresti :)

      Ștergere
    2. Vorba vine, eu eram foarte buna prietena cu piata apoi este ceva nou pentru mine dar apreciez foarte mult ce faceti si cum iti promovezi rodul muncii, astept rosiile, ardeii .........sigur o sa devin clienta!

      Ștergere
  9. Ce frumoase poze, Iuliana! O minunăție. Nu degeaba se spune că luna mai e cea mai faină din an. E medicament pentru spirit, nu altceva, să privești asemenea daruri ale naturii. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoasa e primavara! De aceea ne bucuram noi mult de ea!

    RăspundețiȘtergere