marți, 7 mai 2013

Dupa libere

Cam greu cu concentrarea dupa zilele astea libere, asa? Cel putin eu asa sunt. Dar au fost bune, cam putine, dar bune.
Am stat acasa, ne-am facut treburi urgente, inca nu am ajuns sa terminam tot, nici nu cred ca vom termina curand cu ele.
Joi si vineri am lucrat in solar si am pus primele 444 de fire de rosii : Buzau 47, Buzau 50 si San Marzano.
Frumoasele aratau tare multumite dupa plantarea la loc definitiv.
Solarul arata cam asa in acel moment.


 
Sambata a fost zi de pauza in solar, de facut livrari ( Lucian )si treburi casnice ( eu ).
Duminica am stat acasa, ne-am odihnit, am facut si un gratar, ne-am relaxat. A fost placut.
Si sambata seara si duminica seara a plouat zdravan, verdele era si mai verde, plantele se revigorasera, iar in aer era un miros atat de placut. Iar ratele stateau ca niste statui in ploaie.
Seara am intrat in solar sa udam rasadurile si am avut parte de o mare-mare surpriza. Unele din rasadurile de rosii s-au apucat de treaba si au inceput sa faca flori!
Asadar luni asta a fost urgenta, ne-am apucat si am pus alte rasaduri, ajungand astfel la 664 de fire de rosii. Am mai pus Marmande si Siriana.
Iar la final solarul arata...
Si minunea de instalatie de irigare. Atat de bine e sa dai drumu` la butoane si...atat :).

Tot luni am avut surpriza ca sa nu fie paine la magazine. Nici in satul nostru, nici in cel vecin. Noroc cu masinuta mea, iar m-a scos din impas.

Acum...stiu ca toata lumea asteapta rosiile, ardeii, vinetele, asa? Ei, pentru asta avem nevoie de spatiu, rasadurile urla din toata fiinta lor de rasaduri sa fie plantate.
Pentru asta am facut o noua lista de preturi, sper sa va placa, in care am cam dat cu preturile de pamant ( vezi sheet-ul Lista preturi Mai2013).
Pe langa cele 664 de fire de rosii mai avem ( cred ) inca de 3-4 ori pe atat, alte rasaduri de rosii, ardei gras, vinete si ardei iute pe care vrem sa le plantam, plus cele pe care le-am pus in vanzare.

Si-n timp ce pe noi ardea camasa de treaba, altii...

Viata de animal :).

6 comentarii:

  1. si noi ne-am adus ieri masinuta de paine si am facut un stoc de faina,mi-e dor de painica mea de casa :).Ce multe rosii ati plantat, Doamne ajuta sa aveti recolte bogate si profit bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine sa ai un stoc de faina, ca se poate intampla cate ceva, dupa cum am zis.
      multumim :)

      Ștergere
  2. s-o credeti voi ca animalutele stateau degeaba! lucrau sub acoperire, erau vigilenta intruchipata, ca altfel erati vai de capul vostru ... va calcau hotii, banditii, soarecii si sobolanii si alte pericole de pe langa casa omului. asa sa stiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Phua, Iuliana...cata munca, mama :)
    Va doresc sa va fie plantele sanatoase, sa necesite putina munca
    Ti-as compatimi muschii, dar mai bine va felicit si va incurajez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :).
      chiar ne intrebam ( eu si Lucian) cate genoflexiuni am facut zilele astea, dar uite asa ne mentinem tineri si frumosi, nu? :))

      Ștergere