marți, 21 mai 2013

Mici bucurii

O dimineata obisnuita a mea incepe cu nelipsita cana de cafea, apoi ies afara la tigara si dupa ce termin incep sa curat castroanele si ligheanele pasarilor si animalelor, apoi pun apa si mancare la pasari, dupa care dau drumul din cotete la pui disperati si piuitori si rate nerabdatoare, dat mancare la caini si pisici.
Mai nou, dau closca cu puiutii mici afara in curticica lor si controlez celelalte trei closti.
Dimineata asta am avut o surpriza placuta, a mai iesit un puiut. E mic, negru si uraaaaat, saracu` de el. Arata ca o babuta.
Brahmuta, o mamica foarte dedicata si grijulie.

 Si caricaturile mici si dragalase.

 

El n-a vrut sa stea la poza, in plus piuia de mama focului, de am zis ca-mi sare closca-n cap.

Dupa ce termin toate astea, ma duc si deschid usile solarului si incep inspectia din fata in spate.
Apoi ies prin usile din spate ale solarului, intru in gradina, dau nas in nas cu capsunile, culeg cateva, apoi strabat gradina la pas pana intru in curtea pasarilor. Acolo dau o raita pe la cuibare si-mi iau oute proaspete de rata ( ele sunt foarte matinale).
Apoi intru in casa si ma pregatesc de plecare.

In solar situatia e cam asa :

" Inginerii" :).
Per ansamblu.


9 comentarii:

  1. Bucuriile aste ne fac viata mai frumoasa:-) Sa- ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai puiiiii!!!!!!!!!!!ce fain sunt!nu deochi,deci nu-i problem.Sa creasca frumosi si sanatosi.Sa ai multe,multe oua!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iuliana, pls fa-mi si mie protectia muncii, maine ar trebui sa iasa puii din oua (closca e pe 12 oua). ce, cum, cand trebuie sa fac? (daca-i lung raspunsul, via mail, dar io zic ca sunt mai multi "priceputi" care ar vrea sa afle tehnologia)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am facut altceva decat sa controlez daca ies puii, sa curat locul de coji si in cazul in care ai o closca cum am avut-o eu pe nebuna aia de a calcat ouale, sa salvez puiul respectiv.
      In prima zi i-am lasat in pace, ei traiesc cu galbenusul inghitit, apoi le-am pus apa si malai. Iar closca se ocupa de tot.

      Ștergere
    2. Bunica mea le dadea puilor in prima zi galbenus de ou fiert.

      Ștergere