duminică, 8 septembrie 2013

Noi nu suntem asa!

Observ de la un timp cum cretinii incep sa se inmulteasca. Mai mult, unii, desi se ascunsesera, au reaparut! N-as avea cum sa nu observ lucrul asta, pentru ca chiar si pe mine, care-s atat de aeriana, au inceput sa ma calce pe bataturi si oricat i-as evita, tot dau cu nasul de ei.
Ei bine, m-am saturat de astia!
Postarea asta va fi un pic atipica, iar copiii n-au voie s-o citeasca. Vom lasa la o parte ratustele, fluturasii, gazele si viata la tara.

Azi voi vorbi despre specimenele care ne fac pe toti idioti, hoti, prosti, bolnavi, dobitoci ( nu mai continui ca ati inteles) si care spun ca avem o tara de cacat. Problema e ca ei fiind atat de ingusti in gandire, tipa, urla, se fac auziti. Au un tupeu bun vecin cu nesimtirea.
Acesti frustrati, acesti oameni care pana la varsta asta nu si-au gasit un rost in viata, isi arunca sagetile otravite spre noi toti, cu foarte multa inversunare.
Peste tot scriu, ii auzi si-i vezi cum li se schimoseste fata, devenind hidosi si spunand cu patos : romanii sunt prosti, lasi, hoti si avem o tara de cacat!
Si imediat apar alti cativa dobitoci care spun : daaaaa, suntem idioti si avem o tara de tot rahatul!
Ei bine, m-am saturat, cretinilor, de voi toti! Si va spun : voi sunteti hoti, lasi, prosti, bolnavi! Voi, cu toata uratenia, rautatea si frustarea voastra!
Toata viata am muncit de mi-au sarit capacele. Atat eu cat si familia mea, si cea naturala, dar si cea prin alianta. Acum am doua joburi, pot spune, atat la patron, cat si la mica mea afacere.
Peste tot, atat in oras, cat si in sat, vad oameni care se duc dimineata la munca, avand fete obosite deja si-i vad seara cum se intorc sfarsiti.
Peste tot vad oameni care multumesc atunci cand primesc un serviciu, peste tot vad oameni frumosi, dar care TAC si-si vad de munca lor si de viata lor.
Ei sunt romanii, ei sunt oamenii din tara asta!
Iar voi, cretinii dracului, care stati in varf de pat, intr-o chiciumie la etajul 5 al unui bloc jegos, ii faceti hoti, prosti, lasi! Si, desi va credeti atat de destepti cand scoateti toate ineptiile alea din adancul putului gandirii voastre de sobolani, nu sunteti decat niste dobitoci, plini de negativism, frustrari si rea-vointa! Nu vedeti decat raul si doriti sa faceti rau! Traiti intr-o mocirla si ne improscati pe toti cu jegul vostru!
Ei bine, eu, ai mei si toti acesti oameni nu suntem asa! Nu suntem hoti, nu suntem prosti, nu traim intr-o tara de cacat!
Da, suntem obositi, da, suntem poate resemnati ( desi ceea ce se intampla zilele astea in tara dovedeste ca ne-a ajuns), da, suntem impovarati de facturi, taxe, impozite, crize ale sefilor, griji pentru copii, pentru mancarea de maine, dar nu suntem lasi si prosti, frustratilor ce sunteti!
Altii sunt si mai si : imi e rusine ca sunt roman si traiesc in Romania! Pai cin` te tine, idiotule?! Du-teeeee dracului mancand pamantul si lasa-neeee! Fii fericit cand vei fi sclav la italian, neamt, spaniol! Desi va trebuie ceva cap si harnicie sa ajungeti in stadiul ala, lucru ce nu va caracterizeaza, pentru ca voi numai stati si dati din gura.
Nu spun ca nu exista padure fara uscaturi. Ca exemplu, pana si nemtii au gasit intre ai lor niste smecheri care au deturnat fonduri europene. Exista uscaturi si vor exista intotdeauna, dar ei sunt minoritari.
Nu astia trebuiesc scosi in fata, nu asta trebuie sa invete copiii nostri. E suficient jegul pe care ni-l prezinta presa si paiatele din guvern, parlament etc.
Deci pentru toate aceste scarbe care ne spun asa, am si eu mesajul meu : nu, nu noi suntem idioti, bolnavi, lasi, prosti. Voi sunteti, dragii nostri papagali frustrati! Voi si tot neamul vostru!
Asadar, eu sunt Iuliana si sunt romanca. Si asa cum bine zicea cineva, n-am vrut sa ma nasc aici, am avut noroc!

11 comentarii:

  1. Eu am reusit sa remarc in jur in ultima vreme ceea ce banuiesc a fi o lene cumplita, o frica maxima de munca. Ori de cate ori spun cuiva ca ma mut la tara si imi iau peste 3000 m primesc priviri compatimitoare si oaresce scarbite: "Pai tu stii ce inseamna asta, cata munca?!" Pai uite ca stiu si dqca nu stiu invat... Munca nu e lepra, nu e o boala, in mod surprinzator ... Mai am multe de spus, dar scriu de pe telefon si e complicat. Revin...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi dati voie??nu e nici o frica de munca!!Dar ai idee cati barbati de la varsta de 45ani in colo cauta un servici innebuniti de groaza inutilitatii lor???innebuniti de ideea ca ei nu mai trebuiesc,ca nu mai sunt buni de nimic,ca n-ar mai avea ce sa invete pe un tanar intr-o meserie...ca atunci cand se prezinta la un interviu,li se spune sa lase un CV sau un nr de telefon,si-apoi se lasa o liniste si incepe asteptarea,lunga, grea...Nu cred ca ii e cuiva greu de munca,....ii e greu de comportamentul patronilor,de conditiile de munca oferite,de pretentiile nesimtite si de bariera de netrecut a celor 45 de ani!!sanda

    RăspundețiȘtergere
  3. După furtună, gunoaiele ies la suprafaţa apei.
    La noi furtuna încă nu s-a terminat.
    Gunoaiele conduc, gunoaiele apar peste tot, la tv, pe internet şi pe hârtie,
    mascaţi în politicieni, jurnalişti şi aşa zişi analişti politici.

    Luta cu ei este grea şi lungă.

    Să nu uităm cele întâmplate în ultima vreme pe mapamond.
    Tot gunoaiele conduc şi UE, USA şi prin alte zări.








    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar eu sunt Cristina si sunt tot româncă.
    De regula, cei care dau cu noroi sunt cei care așteaptă "para mălăiață" si au convingerea ca o merita.
    Daca am putea sa-i scoatem p-astia din tara, ce bine ar fi! Am ramine putini da' buni iar generatiile viitoare n-ar mai fi in pericolul de a primi exemple negative.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuliana, Romania tacuta e alcatuita din oameni care muncesc si-si vad de viata lor. Romania vocala - alcatuita de oameni putini - e carcotasa si galagioasa, se plange, reproseaza destinului insuccesele proprii. Romania tacuta traieste, e ocupata cu familia, cariera, casa, n-are timp de comentat din varful patului si de gasit vinovati unde nu exista. Romania vocala e mica, dar foarte galagioasa.
    Priveste cerul; joaca-te cu Mairon, mangaie-l pe Adi pe frunte cand doarme; dojeneste cu drag gainile ce-ti stau in picioare. Nu-ti irosi bucuria de zi cu zi in furie contra oamenilor "nu". Fie-ti mila de ei: n-au raza de soare, zambet, scop, perspective.
    Buna dimineata! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt Luminita si sunt romanca!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna si bine ziceti! Sint Rodica sint mindra ca sunt romanca! Imi flutura si Tricolorul Romaniei in micuta mea curte.Il privesc cu drag cind imi beau cafeaua si chiar mi-as dori unul mai mare
    Bravo Simona, ai mare talent scriitoricesc dar si mai mare a adevarul pe care-l scrii.:

    -------Iuliana, Romania tacuta e alcatuita din oameni care muncesc si-si vad de viata lor. Romania vocala - alcatuita de oameni putini - e carcotasa si galagioasa, se plange, reproseaza destinului insuccesele proprii. Romania tacuta traieste, e ocupata cu familia, cariera, casa, n-are timp de comentat din varful patului si de gasit vinovati unde nu exista. Romania vocala e mica, dar foarte galagioasa.
    Priveste cerul; joaca-te cu Mairon, mangaie-l pe Adi pe frunte cand doarme; dojeneste cu drag gainile ce-ti stau in picioare. Nu-ti irosi bucuria de zi cu zi in furie contra oamenilor "nu". Fie-ti mila de ei: n-au raza de soare, zambet, scop, perspective.
    Buna dimineata! :)-------------

    Trebuie sa luam aminte.!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna dimineata. Bine spus, bine punctat dar, intrand in hora celor care dupa 89 n-au facut deca sa latre si s imprastie cu noroi, nu facem decat sa dam apa la moara.Cred ca sunt doua planuri, unul al celo care - sustinuti de surse financiare dubioase si interese meschine blameaza tot cr-i romanesc si altii are sub masca asa zisei analize( ca e ecoomica, politica sau de orice natura) vr sa iasa in evidenta. E mai simplu sa critice decat sa puna osul latreaba si sa faca ceva constructiv. E mai simplu sa te plangi dcat sa iei cazmaua si sapa in mana si nu stiu de ce -in loc sa incurajam muna cinstita si rezultatele obtinute prin truda, incurajam modelele de carton, fitele, pipitele si cocalarii.Munca cinstita nu mai e apreciata si valorizat dar ne incantam cu VIP-uri create de o masmdia aservita unor interese meschine.Pana in 89 ne bateam sa citim ceva de Noica sau Cioran, dupa 89 ii ridicam in slavi pe Tonciu, Becali, Guta, Copilul minune si alte creatii abjecte ale unei societati care n-are inca un sistem riguros de valori.Munca nu mai este o valoarein sine, este privita ca ceva care injoseste si nu prouce decat oboseala i stres. Cinstea, onoarea, corectituinea au fost inlocuite de ipocrizie, furtisag, nepotism, descurcareala si inselaciune.Ca sa ai sentimentul de mandrie patriotica trebuie sa ai cateva cunostinte elementare de istorie, geografie, economie si nu numai. Cand nu stii de unde vii si incotro te indrepti tot ce zboara se mananca.Cine nu vrea sa stea in Romaniasau nu-i place de Romania este liber sa plece. Asa cum nu ne alegem parintii asa nu avem posibilitatea sa ne alegem nici tara in care ne nastem dar, daca nu ne place putem alege sa traim in alta tara, chiar si pe alt continent.Snt mandru ca sunt roman si ca Romania e tara mea, cu bune si rele, chiar daca nu sunt incantat de directia in care mergem. Asta nu inseamna ca trebuie sa-mi critic tara sau conationalii. O zi frumoasa si o toamna bogata va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Of, Iuliana,gand la gand!
    Nu pot decat sa-ti multumesc!
    N-as fi gasit cuvinte mai potrivite!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere