luni, 9 septembrie 2013

Bucurie











18 comentarii:

  1. o, doamne, ce minuni!!! sunt scosi acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt niste bulgari de soare, dar nu vrei tu sa ne spui, ca sa nu fim invidiosi :)
    in fiecare primavara cand vad la vanzare ratuste de-o zi cu greu ma abtin sa nu iau (domnul meu e responsabil la capitolul inaripate, asa ca nu ma bag pe teritoriul lui).
    cand da frigul ii luati in casa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai deja sunt in casa, daca ne-au trebuit copii " la batranete", seara le las si becul aprins ca e cam frigut.
      nu-s greu de crescut ratele, chiar nu sunt, asa sa-i spui domnului tau :)

      Ștergere
  3. Nu se poate......! Ptiu sa nu fii de deochi....! Iuliana draga, dar minunatii din astea avea mama in ograda mai prin aprilie, mai, iunie.... Ce fac bulgarasii astia cand vine (ca noaptea a si venit sezonul rece...) iarna! Trebuie sa ai grija sa le impletesti hainute groase ca ei nu mai au timp sa si le impleteasca ...si vine iarnaaaaaaaa. Sa iti traiasca si sa te bucuri de ei.
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu :), dar ne-am trezit cu ei. de fapt, am intrat intr-o zi in magazie si am auzit piuituri :).
      e frig si acum, ii tinem in casa, n-avem ce face altceva.
      ne-om descurca noi intr-un fel, vom crestem mari si vom avea grija singuri de noi :).

      Ștergere
    2. Ce faini is! Sa va traiasca si sa se faca mari si sanatosi!
      Si noi avem vreo 4 care sunt mici dar nici chiar asa:))

      Ștergere
  4. wow, ce surpriza trebuie sa fi avut! sunt superbi, dragutii de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti dai seama, mai intai am zis ca am halucinatii auditive, apoi mi-am revenit, inca mai am creierul intreg :))

      Ștergere
  5. foarte frumoase.noi avem doua scoase printre pui,caci dpamna rata a clocit mai mult ouale gainilor decat pe ale ei.noi le bagam intr-o cutie in baie,caci e camera mai mica si e mai cald.sa va traiasca splendorile!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, chiar e bucurie! Mie dintotdeauna mi-au placut ratele si cind eram mica ziceam la toti ca-mi dac o ratarie cind voi fi mare! ....cind voi fi mare ,acum nu am decit 57 de ani, mai am timp, nu ,...? Va doresc tot binele din lume,tie si familiei tale, Iuliana. Te pup cu drag Rodica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohoo, si cat timp mai ai! Eu zic sa iei cateva, se cresc usor si-s cuminti.
      Astea lesesti sunt mute, cele romanesti sunt galagioase ( au cativa vecini si le aud pe tzatze:) ).

      Ștergere
  7. Oare minerii stiu sa cresca rate?. Bucuria de a fi activ si a avea grija de animale este o binefacere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, d-le Comsa, eu zic ca daca nu stiu, chiar nu e asa greu de invatat:).
      Intr-adevar, este o binefacere!

      Ștergere
  8. Sunt foarte frumosi, sa aveti parte de rezultate excelente si recolte bogate.

    RăspundețiȘtergere