marți, 10 septembrie 2013

Cand rasfatul ni se urca la cap



Nu mai e matoanca disperata si amarata luata de pe strada. Acum e o domnisoara in toata regula si am impresia ca s-a cam autointitulat stapana in casa. Mananca, se joaca, topaie, doarme si o ia iar de la capat. Ne topeste cu o singura privire si face ce vrea din noi. Din toti trei.
Bate cainii si ii scuipa, e fascinata de rate, gainile nu mai prezinta interes pentru ea.
Incetul cu incetul exploreaza curtea din ce in ce mai departe si adora sa alerge si sa sara dupa gaze.
Miti a acceptat-o intr-un final, ba pot spune ca a adoptat-o, acum o spala, o ingrijeste, asteapta ca ea sa termine prima de mancat, abia apoi mananca ea. O maraie numai daca nu sta la spalat.Iar Jedi, ca orice copil poznas, nu sta :).


O mica frumusete foarte-foarte rasfatata :).

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si noi suntem norocosi s-o avem :). a intrecut in pozne si dracii toate matoancele

      Ștergere
  2. ei, da, dar si are o privire cu care sa te topeasca! e o scumpete! asa ma mai bucur cand vad si suflete norocoase ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai cum puteam sa-i rezistam :)?
      e fetita noastra cea mai mica, o purcelusa rasfatata.

      Ștergere
  3. Ha,ha,ha...mie imi creste sufletul ca vad si pe altii rasfatind animalute!

    Eu am catel Bichon atit de rasfatat ca -mi da si ordine: imi arata in ce directie sa merg dind cu capul, ma scoala din pat sa-i deschid usa sa iasa din camera si cite si mai cite miscari din astea si cu toate ca are si un defect -cel mai grav posibil: musca iar eu sint cea mai frecventata si mai apropiata victima= este atit de frumos ca nu poti sa-l indepartezi sau sa nu-l iubesti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. desi cateodata ating cu ei limitele rabdarii, sunt multi si parca cele mai zapacite animale si pasari s-au adunat la noi, chiar n-avem cum sa nu-i rasfatam.
      cu muscatul la fel e si mairon. de fapt nu musca voit, dar cateodata in joaca ne mai clantane.

      Ștergere
  4. cit e de frumoasa!!! sa va bucurati de ea! mirela

    RăspundețiȘtergere