marți, 24 septembrie 2013

Legume

Cam liniste la mine pe blog in ultima vreme, asa? Ce sa fac, e treaba multa peste tot, mi-as dori sa tin totul la zi, dar nu prea pot.
Ce mai facuram noi? E, daca sunteti asa curiosi, hai sa va dau ultimele vesti.
In principal cam treaba prin solar, Lucian a mai pus ceva ceapa, usturoi o parceluta, salata si spanacul la loc definitiv si alte parcelute cu ridichi.
Ca si noutati avem pentru sambata ridichii gata de livrare, le-am pus si in lista de preturi.


Lucram din plin la noul nostru proiect care speram sa se finalizeze saptamana viitoare cu un produs nou-nout, sanatos si de care noi suntem foarte-foarte incantati.
Nu, nu va spun nimic, o sa fie o surpriza :).

Legumele din solar continua sa ma uimeasca. Ma asteptam ca plantutele sa se duca, dar nu!, ele produc in continuare fructe - mai mici, adevarat, dar super-super gustoase.
In special rosiile s-au facut si mai bune decat erau ( stiu ca suna a lauda, dar chiar asa sunt). Imi place seara, cand ajung acasa, sa ma duc direct in solar, de obicei Lucian e acolo cu treaba si cat stau sa ne povestim pe scurt ziua, mananc rosiutele ca pe bomboane, direct de pe vrej.
Ia uitati-va la ele :).





Vinetele produc si ele, asa imi plac cand le vad fructele sus in varf.



Iar ardeii si castravetii sunt cei mai ocupati, infloresc, produc, au treaba multa.



In gradina in schimb, in afara de dovlecei, zuchini si dovleci, totul s-a dus, plantele si-au incheiat sezonul. Trebuie sa ne apucam de curatenie, sa scoatem plantele uscate, vrejurile, sa scoatem aracii si apoi, mai incolo, sa tragem o ultima aratura pe anul asta.

Noroc cu solarul, cu ajutorul lui o sa mai avem legume proaspete.
Si pentru noi, dar si pentru voi :)!

6 comentarii:

  1. Felicitari si ce as vrea si eu ridichi..... pacat ca suntem asa departe. Am sa gasesc eu o solutie ... Dicolo de munca, idei si solutii, ai o inclinatie artistica..... in zona fotografiei ..... de invidiat. Vezi ca s-a adus postare din Area zero :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact in Area Zero eram si imi ploua in gura dupa un strop de must :))
      Te invidiez pt patrunjel, eu anul asta am avut cateva fire.

      Ștergere
  2. confirm ca-s muult mai gustoase rosiile in prag de octombrie - ai cu-adevarat cu ce sa te lauzi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bre, voi sunteți nemți... românești, pe cuvânt. Ce ordine! Ce frumos arată totul, ce îngrijit! Solarul ăla face fiecare leuț, nu, fiecare bănuț băgat în el. Bravo, bravo, bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Face, chiar face. Nu-i chiar atat de ordine in el, asa cum ar trebui, dar asta e, le facem pe toate la rand. Stii la ce ma gandesc acum? La timpul cand o sa trebuiasca sa scoatem plantele, sa scoatem folia, instalatia de picurare, ca sa poata Lucian ara, in felul asta vom lasa si o parta din pamant sa se odihneasca.
      Ehe, sa vezi distractie atunci cu cateva mii de fire :))

      Ștergere