luni, 18 martie 2013

Treburi multe

Lunea cand vin la munca, dupa doua zile de liniste si calm acasa, Bucurestiul imi pare si mai urat. Mai ales cand stau blocata in trafic pe Bd Timisoara - Razoare - 13 Septembrie. Azi a fost o nebunie.
In mod sigur Bucurestiul are si ceva puncte bune, numai ca in starea asta nu prea pot sa i le mai vad. Si diferenta e foarte mare.

In fine, sa revin la noi. Avem multa treaba in solar, iar de gradina nici nu ne-am apucat , timpul e scurt, scurt, scurt. Nici nu mi-am dat seama cand a trecut sambata si duminica asta.
Peste week-end a fost frig, noaptea mai ales, mi-a fost teama ca rasadurile noastre vor avea de suferit. Pana acum sunt ok, agrilul isi face treaba cum nu se poate mai bine.
Au inceput sa apara rosiile, ardeii sunt germinati si ei, ii astept intr-o zi-doua, vinetele sunt mai lenese din fire, dar cred ca vor aparea si ele saptamana asta.
Ne-am apucat sa plantam o parte din rasadul de salata, sa vedem cum se comporta, tinand cont ca e destul de micuta. S-a comportat exemplar si vom continua cu ea.


 


 Imi place atmosfera din solar si aerul de acolo, in special dimineata si seara. Peste zi, daca e soare, se face cald, dar dimineata si seara e un aer curat, placut, un miros pe care nu-l pot descrie.
Si ma simt bine in solar, chiar daca am inceput sa fac kilometri prin el.
Plantele mele dragi arata cam asa :

 Pasarilor le-a venit mintea la cap si au inceput sa oua, deja ne depasesc cerintele noastre. De regula, ratele castiga in fata gainilor, ieri a fost 4-3 pentru rate. E si normal de altfel, ele sunt mai multe.
Nu numai la noi se intampla asta, in tot satul se aud cantecele gainilor, care se lauda in gura mare atunci cand fac cate un ou.
In sat s-a muncit la greu, au reaparut tractoarele pe campuri, toata ziua se aud zgomotele motoarelor.
Ieri am semanat niscai specialitati : tomate galbene si vinete albe de la Victoria si o multime de ardei iuti. Avem ceva sorturi, unii moderat de iuti, unii foarte iuti, iar altii extrem de iuti. De la semintele de ardei iute cred ca am facut si un soi de alergie, pentru ca stranut intr-una, in plus si pe mana dreapta m-am pricopsit cu un fel de arsuri. Mici, dar foarte deranjante. Inchipuiti-va cum vor fi ardeii :).
Animalele din curte, in speta cainii si pisicile, sunt bucurosi la vederea soarelui, nu se mai tine cont de rasa, toata lumea se joaca cu toata lumea.
Aici il avem pe dragul de Mairon, care a fost fooooarte bine educat de Ursu, cum si unde sa caute oua.
Prins in fapt :

Matoance intr-o pauza de joaca. 

 
Seara mai ales in toata curtea este o alergatura, o chiraiala si o zapaceala completa. Cum intorci capul vezi pisici pe gard, prin pomi, alergand sau tavalindu-se prin iarba, caini jucandu-se, alergand si topaind.
Sunt  frumosi cu totii si-mi sunt dragi. Aseara, desi eram franta, nu am putut rezista si am intrat in jocul lor. Am smotocit matoancele bine-bine si am facut vreo doua ture de curte in fuga, cu cainii dupa mine, mangaindu-i si smotocindu-i si pe ei, pana i-am lasat lati pe toti prin curte.

16 comentarii:

  1. Ce veselie la tine-n curte
    Si ce verde este solarul
    De azi incepe sa se incalzeasca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata am avut o tentativa de gradinarit in exterior. Am renuntat rapid :))
      Asa astept incalzirea aia...

      Ștergere
    2. la noi a fost ok peste zi. frigulet un pic, dar soare. destul de placut. nu a nins, nu a plouat.

      Ștergere
  2. Foarte, foarte frumos și sănătos arată totul. Ca la adevărați profesioniști. S-auzim numai de bine!


    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, frumos solarul vostru! asa de verde si de ... viu. imi place mult! mult spor va doresc in continuare! pupici (Alina)

    RăspundețiȘtergere
  4. la noi a nins duminica dimineata. (cainii ii alergam cu mingi mari, iar daca folosim mingi de tenis, alergam simultan si caini si pisici)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri dimineata a nins putin apoi aiesit soarele, foarte frumosi patrupezii, noi ne jucam cu bete ca mingiile nu au rezistat in fata haitei. Plantutele arata foarte frumos:)
    Spor la munca sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  6. fraaaateee, dar ce ordine si disciplina in solar la voi! excelent!
    intrebare: de unde v-ati procurat voi laditele alea din plastic, care arata ca laditele de paine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Perfecționiști, domnule, dar chiar așa, să trasați liniile de pe straturi cu telemetrul laser? :))
    Nici în armată n-am văzut atâta ordine ca la voi. Rândurile stau aliniate la marele fix, un bulb de ceapă nu mișcă-n front :). Bravo, felicitări și spor în toate, că meritați. E superb ce se întâmplă acolo! Solarul e o minune. Omul sfințește locul, dom'le, ce mai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E, parchetul vechi sa traiasca :))). El ne-a ajutat la trasarea randurilor.
      Multumim frumos :)

      Ștergere