luni, 4 martie 2013

Semne bune!

Ca mai toti gradinarii si noi am avut multa treaba sambata si duminica. Au fost doua zile superbe, calde, tocmai bune de gradinareala.
Din pacate, in gradini nu am apucat sa facem nimic pentru ca a trebuit sa ne terminam treburile in solar. Dar am terminat! Mai are Lucian cateva parcele de facut pentru ceapa si apoi ne punem pe asteptat pana o sa putem repica salata, spanacul si ce mai e de repicat..
Eu am terminat cu rosiile, vinetele, ardeii grasi - ele erau cele mai multe. Mai am ardeii iuti care-s foarte multi, multe soiuri.
Sambata a fost o zi a descoperirilor.
In primul si-n primul rand mi-am cerut scuze fata de gaini si lebadute ( acum nu mai sunt purceluse, sunt lebadute pentru ca sunt albe, curate si foarte frumoase). Le-am descoperit cuibarele. Total : 11 oua ( trei de rata si opt de gaina).
Apoi am descoperit...

Salata, ridichi, spanac, tarhon. Ceapa a inceput si ea sa-si ridice varfurile, usturoiul inca nu, abia e pus.
Apoi am descoperit alte si alte semne ale primaverii. A venit draga de ea! Sigur vor fi zile in care iarna se va razvrati, dar nu mai are putere de acum.

Am dezvelit peste zi patrunjelul, se pare ca i-a placut.

Si-n timp ce noi munceam de ne sareau capacele, altii isi luau portia de ultraviolete.


17 comentarii:

  1. mmm, parc-as cunoaste mirosul din pozele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. da, ar fi o treaba sa plece iarna asta de tot. dar am o presimtire ca mai are ceva "vana"in ea

      Ștergere
  3. imi place la nebunie patrunjelul tau, frumos tare, iar pisoii...no comment! Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm...stii cum e in ciorba...un deliciu :)- patrunjelul, nu pisoii :)))

      Ștergere
    2. :))))))) iuliana, haioasa ca de obicei :))))))) Alina

      Ștergere
  4. Super tare, se simte primavara si abia astept sa ajung la gradina , nu mai e mult pana sambata. O saptamana frumoasa plina de bucurii si realizari va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce optimist sunteti :), imi place optimismul.
      Numai bine si de la noi!

      Ștergere
  5. Soare, muguri, plantute noi, e sigur primavara :) Iar solarul inverzeste vertiginos, cred ca stai mai mult acolo decit in casa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca la tine e si mai frumos, am vazut eu :).
      Din pacate, eu stau mai mult la birou, dar Lucian e in el toata ziua. Dar da, sambata si duminica am stat numai in el.

      Ștergere
  6. Buna, Citesc din umbra de cand ai aparut in blogosfera (eu nu am blog), citesc cu mare placere tot ce faceti, acum ca am vazut plantutele ca si-au aratat capsorul...am zis sa ma "arat" si sa te rog sa ma pui pe lista cand apar primele legume de comercializat ca sunt mare amatoare...inteleg ca sunteti pe langa Bucuresti, nu? poate va faceti un sistem de livrare a cosului de legume pe sectoare in Bucuresti cu precomanda online (zic si eu, o idee)...ar fi super...oricum astept cu nerabdare ceapa verde, salata si tot ce veti cultiva:-) si ftatele meu cultiva bio...dar din pacate este prea departe ( in Gorj), greu cu livrarea, sa avem legume proaspete si bune tot timpul, cresc si porci vietnamezi, prepelite, bibilici, pasari de toate felurile, o minunatie...pacat ca-s departe.


    spor si putere va doresc...
    cati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Cati cea din umbra :)! Bine ai venit pe la noi!
      In curand, sper ca saptamana asta, voi face o listuta aproximativa cu ce o sa vindem si cu modalitatea de comanda si livrare. Si apoi va voi ruga sa lucram pe mai departe asa.
      Vom livra in Bucuresti si imprejurimi, bineinteles.
      Iti multumesc tare mult ca ma citesti si ca vrei sa te abonezi la cosul nostru ( pentru ca va fi un soi de cos).
      Numai bine va dorim!

      Ștergere
  7. Bravo! Mă bucur mult pentru dumneavoastră. Chiar că sunt semne bune. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Duminica am stat si eu prin gradina, pana m-a gonit frigul in casa :)
    Altceva :))
    De abia astept sa vad cum evolueaza culturile din solar

    RăspundețiȘtergere