joi, 21 martie 2013

Fotomodele


Ceapa :
Spanac :

Ridichi :

Usturoi:
Tot spanac :

Salata repicata :
Pitoci :

Rate nebune :


Nu stiu de ce ma gandeam eu ca daca pun un gard am scapat de grija invaziei lor in gradina :).

26 de comentarii:

  1. Arata super la voi in solar! Ati muncit ceva, nu gluma, ca stiu cum e la repicat. :)
    Ce cuplu fericit vad eu in poza cu pitoci, iar ratele nebune nu pot fi oprite cu niciun gard, ca de aceea sunt nebune! :)
    Multa sanatate si spor in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E meritul lui Lucian, el munceste in solar mult mai mult ca mine.
      multumim, asemenea :)

      Ștergere
  2. Fileaza ratele si gainile sa nu mai poata zbura ca nu e tocmai placut sa-ti manace ce ai prin gradina:)
    Straturile alea ma omoara pur si simplu cat de drepte si de aranjate pot sa fie si plantutele sunt soldati clar. BRAVO LUCIAN:)
    Felicitari mai oamenilor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nou trebuie sa ne ferim cand mergem prin curte, nu cumva sa ne trezim cu o rata in cap. Se deplaseaza numai prin zbor.

      Ștergere
    2. E nasol ca pot sa plece de acasa si nici nu se mai intorc:) Noi am avut rate lesesti venite de departe ca a vecinilor nu erau :)
      Si grija mare la cap ca nu e tocmai ok sa-ti cada matahala in cap:))))))

      Ștergere
  3. Imi place de mor solarul...iar usturoiul...mmm :)
    Atentie la aviatia inamica, sa nu confunde verdeata din curte cu verdeata de pe lac :)
    Sa-mi pastrati si mie usturoi, daca mai ajunge la maturitate :D

    RăspundețiȘtergere
  4. din asta de-l avem acum sigur nu ramane, dar o sa mai pun special pt toamna.
    multumim,

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai putea sa fii in ochii si-n gandul meu cand vad pozele astea ale voastre cu solarul te-ai umple de bucurie! Nici nu-ti dai seama ce placere imi face sa va vad plantutele verzi si sanatoase dupa ce ne-ati aratat totul de la sudarea barelor pana la punerea foliei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fortomodelele tale, dar mai ales gustoase cred, cel putin cele din primele poze, ca cele din ultimele doar cand or ajunge in oala vom sti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca-s gustoase, cele din primele poze, inca le asteptam sa creasca.
      Nebunele...sincer nu cred ca vor ajunge vreodata in oala :)

      Ștergere
  7. Sa-ti traiasca tatal si sa fie sanatos!
    Chiar ca fotomodele! Ti-au stat frumoasele la pozat ca pe podium!
    (hai ca mai e o zi si vine odihna, macar cea sufleteasca...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult :)
      bine zis, in we e odihna sufleteasca, fizica in nici un caz :)

      Ștergere
  8. Ce frumoase sunt toate pozele! E extraordinar :) Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua.
    Da, un solar de exceptie :) Cat de mult ne place ordinea! Si ce bine e sa ai solar, caci noi nici n-am semanat, inca :( Si, cica, vine si un frig de ingheata si trandafirii dezmusuroiti si mie mi-e teama ca iarasi ingheata bobocii de piersici care au inceput usor sa creasca :( Off, cu vremea asta nu te poti pune.
    Iuliana, admir tare mult ceea ce faceti voi acolo, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Elisa, bine ai venit :)!
      E o treaba cu solarul...e o treaba chiar buna, isi merita toti banii.
      Am citit si eu ca vine iar frig, acu` ce-o fi o fi, oricum nu prea avem ce face.
      Multumesc pt vizita si pt cuvintele frumoase.

      Ștergere
  10. Rata ta parca e Ferdinand din Babe, ratoiul care se credea cocos :) Sigur nu canta dimineata? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur nu, ca-s lesesti :). Sau mute, cum li se mai zice popular. Scot niste sasaieli si niscai zgomote, dar nu macane.
      Dar compenseaza prin nebuniile care le fac, imi sunt tare dragi :)

      Ștergere
  11. Multumeeesc, multumeeeeeesc!
    Ti-au stat toate fotomodelele ca-n revistele glossy! :))
    Si-alea verzi, si-alea-nnaripate!

    Imi plac indragostitii-aia doi, de mor! Parca-i tablou de familie!

    RăspundețiȘtergere
  12. toata copilaria mea am avut rate, dar cocotate asa ca ale tale, eu jur ca nu imi aduc aminte sa le fi vazut. e totala nebunie, ce-i la voi acolo. si sa nu uit, sunt frumoase plantutele voastre, dar rezista frigului? pe la noi, la Galati, a fost tare urat si rece zilele astea. (Alina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salata, spanacul, ceapa, usturoiul rezista la frig.
      restul rasadurilor le-am acoperit cu folie dubla de agril si folie dubla de plastic. pana acu` e totul ok. vedem mai incolo ce-o mai fi.
      multumesc, Alina :)

      Ștergere
  13. daca nu vrei sa mai decoleze ratele poti sa le tunzi penele de la o aripa..asta nu doare...

    RăspundețiȘtergere