miercuri, 22 august 2012

Ajutooooor!

După cum se ştie ( sau dacă nu se ştie, aflati de la mine), acum vreo lună s-a incheiat sezonul de " plimbări" pisiceşti. Nici noi nu am scăpat de ele, aşa că avem ceva rezultate. Şi nu orice fel de rezultate, suntem chiar fruntaşi!
Dar până să vă prezint consecinţele "plimbărilor", vreau să vă fac cunoştintă cu familionul nostru pisicesc.

Aceasta este " Fabrica de puiet pisicesc". Are un randament extraordinar de mare, foarte ingrijorator pentru noi. O cheama Miţilla. După ce ințarcă puii, va fi sterilizată (că m-a disperat!)


Ea e Frumuşica, din primul rand de pui. Și ea va fi sterilizată, impreună cu maică-sa.
Abia trezită din somn.


Şi gata de actiune :


El e Tăntălăul, tot din prima generaţie de pui. Ii zicem aşa pentru ca nu am vazut pisoi mai prostănac decât el.
Incearcă să se urce in pomi şi cade. Îi place să doarmă numai pe sus si ..cade. Acum câteva zile s-a urcat pe un stâlp, in șopron și a căzut exact in capul lui Ursu, care dormea linistit, la umbra. Și se impiedică intr-una! Mereu e cu botu`-n pământ. N-am vazut așa mâț impiedicat! In plus, acum după ce maică-sa a fătat, suge si el de la ea, spre disperarea noastră!


Și aici avem generatia a doua de mâțe.
Deși inițial am crezut ca a fătat numai doi pui ( și eram extrem de fericită, credeam că am scăpat atât de ușor ), dupa vreo trei-patru ore diferență de primii, a mai facut incă doi.
Sunt sigur doi băieti și o fată, al patrulea e incă incert.

Trebuie să vă atenționez ca urmează imagini dure! Cei slabi de inimă să nu se uite!
Și iată-i !  Sunt niște fioroși, au mutrițe care impun respect!

A! Și să nu râdeți de macatul meu, că l-am primit zestre :), când o vede mama ( care l-a primit de la mamaia ) ca l-am pus la mâțe, sigur mă " pupă duios".










Iar el e Mișu, l-ați mai văzut.


Și să tragem și o linie, să facem un calcul : in total avem 8 mâțe !

Așadar, dragilor, după ce-i ințarcă Mițilla, donez puiuții din a doua generație ( bine... in momentul de față sunt in stare să și plătesc, o să mă mănânce de vie!!, dar rămâne intre noi, nu mai spuneți la nimeni !).

Un comentariu:

  1. vreau si eu....unul trimitemi prin DHL acuma repede sa nu ma razgindesc...

    RăspundețiȘtergere