joi, 3 martie 2016

Sete


2 comentarii:

  1. Buna Iulia sunt Danuta ti-am scris anul trecut ca vrem sa ne mutam si noi la tara si am decis sa facem pasul in luna aprilie plecam din Lisabona si ne oprim tocmai in satul Mara jud Maramures tocmai in varf de munte unde nu avem vecini,,vroim sa intreb de unde cumpar seminte biologice ,daca cumva tu vinzi seminte sau numai rasaduri am comandat deja la Ecoruralis si banca si Suceava,cum pamantul nu a fost lucrat niciodata am vrea sa punem seminte ecologice stiu ca o fie greu dar sincer suntem satuli de atata stres toata lumea zice ca suntem nebuni dar noi vrem sa le oferim fetitelor noastre o copilarie frumoasa si sanatoasa.Multumesc ca ma asculti si sper ca pe viitor sa ma pot i indruma cu cat mai multe sfaturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Danuta. Felicitari :).
      Este bine ca sunteti constienti ca nu va va fi usor, dar ce viata frumoasa va asteapta!
      Seminte nu vand, numai rasaduri si ele in cantitate limitata.
      Dar pt ca meritati sa fiti incurajati, am sa-ti daruiesc niste seminte.
      Asa ca astept sa-mi dai pe mail o adresa unde iti pot trimite plicul.
      Iar pe viitor nu ezita sa imi scrii, daca ai nevoie de un sfat, te voi ajuta cu drag atat cat voi sti.

      Ștergere