luni, 21 martie 2016

Pitocenii

Iaca trecu si echinoctiul de primavara si ultima noapte (teoretica) de iarna a venit cu putina ninsoare (ciudoasa iarna!). Am avut si mai avem brume, iar rezultatul este ca plantele de afara si pomii s-au zapacit de tot, socurile astea termice nu le fac bine deloc. Sa speram ca vor trece si ele cat de curand.
In solarii plantele cresc bine, sunt protejate, iar brumele devin un avantaj: din cauza frigului de peste noapte ganganiile infometate inca n-au iesit din barloguri si imi lasa plantele in pace.
Avem o multime de plante in diferite stadii de crestere, care mai de care mai mandra si voioasa.

O parte din pitoceniile mele, unele in asteaptarea repicarii.




Altele-s fericite si repicate.



Altele sunt si mai multumite ca au scapat de repicare fiind semanate direct in tavite.

























Ma bucura mult si aromaticele, incetul cu incetul firisoare plapande au iesit la lumina.


Iar firisorul meu de menta scapat anul trecut ca prin minune din lucrarile de la solarul mic, s-a inmultit foarte bine. Nu mai stiu ce soi este, dar miroase demential si dintr-un singur fir am acum patru tufisoare asa cum e cea din poza de mai jos.


Iar la final avem o parte din  pitocenii care vocifereaza de cateva zile ca vor repicate, iar cu cele de genul asta nu e de glumit.


Astazi le vine randul fetelor. Am in plan sase ladite pline ochi cu rasad de rosii care promit multe, multe salate gustoase si colorate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu