vineri, 19 septembrie 2014

Buna dimineata!

In dimineata asta chiar am simtit frigul! In varful nasului si in degetele de la picioare. Nu au inghetat, dar erau reci-reci.
Aerul era tare, curat si rece, iar lumina incepe sa semene cu lumina din zilele friguroase.

Mi-am luat aparatul, era perioada propice a zilei pentru facut fotografii. N-aveam cum rata asta.


 In plus, imi place sa surprind gesturile si miscarile animalelor si pasarilor.

Incep si ele, dragele, sa caute zonele cu soare.



Sau locuri mai caldute...spre exemplu roaba din magazie. :)

 Dar am realizat ca timpul meu de joaca s-a scurs atunci cand am auzit cum ma striga copiloiul din dotare. Era gata, spalat, imbracat si pregatit sa plece la scoala ( uite ca deja a trecut prima saptamana de scoala!).
Asa ca l-am condus pana la poarta, asa cum facem zilnic. Acolo am fost salutati de cateva pasarele adormite si ciufulite.

L-am pupacit, i-am spus asa cum ii spun in fiecare zi, sa fie atent si cuminte si sa se grabeasca, sa nu intarzie.
Mi-a raspuns, adormit inca, printr-un mic mormait: Aham..., apoi a plecat cu mersul lui agale si lenes spre nesuferita aia de scoala :)

Am zambit in urma lui, m-am mirat (a cata oara?) cat de norocoasa pot sa fiu sa il am, apoi am intrat in curte cu gandul la treburile zilei.
Vinerea e o zi aglomerata la noi de ceva timp. Ce bine! :)
Buna dimineata!

8 comentarii:

  1. Of cat imi umplu sufletul citind ce ai scris....diminetile si serile petrecute in natura e tot ce-mi lipseste aici la oras....si-apoi anii cand baietii mei plecau si ei la scola dimineata somnorosi si mormaind....dar am citit, am inchis ochii si o clipa am fost acolo cu tine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii, sunt constienta de momentele astea care le am cu el si le savurez. Am avut un soc cand l-am auzit acum cativa ani vorbind cu copiii despre mine ca fiind "maica-mea". Nu mai eram "mami". Da` e normal sa fie asa, chiar daca mie nu-mi convine. Asa ca tot ce pot sa fac e sa savurez toate pupacelile si alintaturile si momentele noastre, conversatiile noastre.

      Ștergere
  2. Foarte frumos!!! Ma bucur nespus ca exista oameni care mai gandesc si simt frumos, Sa ai o zi buna, minunata si plina de frumos! Carmen

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine v-am regasit. Sa aveti o toamna minunata si cu roade bogate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ati venit. Eu am lasat niste mesaje, dar nu apar. Nu sunteti singurul caruia am lasat comentarii si nu apar, nu stu care e problema cu blogger-ul asta de la o vreme.

      Sanatate si numai bine!

      Ștergere
  4. De la bun inceput, am ramas placut surprins de ceea ce faceti voi- o intrebare ramane tot timpul in mine- cate ore are o zi ?- sincer, cred, a voastra este mult mai inalta- altfel nu vad cum, puteti reusii.
    Toamna frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, nu-i chiar asa :) Daca le planifici, le faci. Oricum nu am putut realiza multe din ce am vrut pt ca nu am avut timp, iar oameni nu am gasit. Oameni seriosi, adica.
      In timpul verii e adevarat ca intram dupa zece seara in casa, dar acum incepem sa ne mai linistim in privinta plantelor. Am scos o parte din cele de vara si am pus cele de toamna si iarna.
      Iar astea de iarna sunt mai putin pretentioase, stii si tu.
      Mai am o tura de conservaraie si ma linistesc si cu partea asta.
      Apoi...trai, nineaca, pe vatrai! :) Abia astept sa fac focul in soba, sa beau ceai sau ciocolata calda si sa citesc multe, multe carti. N-am mai citit din iarna trecuta.

      Ștergere