marți, 22 iulie 2014

Gradinareala

Desi credeam ca mare lucru nu o sa adunam vara asta, nu-i chiar asa. Intr-adevar, toate-s intarziate, dar e bine, incep sa se faca.
Incepem cu rosiile, ca doar d-aia sunt vedete peste tot.
Nu stiu care ar fi explicatia, dar cele care au avortat primul rand de flori fac niste mastodonti pe etajele doi si trei. Inca nu-s coapte, dar eu cred ca vor depasi jumatate de kg/bucata de mastodont.



 Celelalte se coc din ce in ce mai repede si-si imbunatatesc gustul ( abia le astept pe cele din septembrie; imi place la nebunie gustul rosiilor tarzii).




Pineapple - o frumusete de rosie
Prima Black Krim care-i coapta.

Ardeii grasi, capia, lungi si gogosari se simt foarte bine si rodesc mereu. Daca la rosii stam mai prost decat anul trecut, la ardei stam mult mai bine.




 
Vinetele se intrec si ele una pe alta in rod. Au mai avortat flori, dar cred ca oarecum era si normal, aveau foarte multe flori, nu vad cum ar fi putut sa le tina pe toate.








Iar ardeii iuti sunt intr-o fericire continua, cresc sub forma de copac :)


Per total, e bine. Au fost probleme, au fost pierderi, a fost apa multa, au fost ( si mai sunt) purici, dar e bine! Satisfactiile muncii noastre au inceput sa apara.
Nu rasuflam inca a usurare, dar ne-am mai linistit, lucrurile au intrat pe fagasul normal.
Ceea ce va dorim si voua :)

9 comentarii:

  1. S-aveti spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru voi, chiar meritati sa aveti roade bogate pentru cat ati muncit. Sa stii ca si eu am motive sa ma bucur, am mancat primele rosii de la tine, sunt DELICIOASEEE! Pup, Dana B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur eu ca iti plac!! Aveam ceva emotii si asteptam sa-mi spui ceva de ele
      Te pup si eu :)

      Ștergere
  3. Foooaaaarteeee frrrrumooooooooooos!!!La noi,anu' asta Mircea a fo ' gradinar incepator sef!!! Am scos deja arbagicu' alb[frumos] pus de el Fasolica fideluta s-a produs ,rosiile sant mai intarziate dai incep sa defineasca o culoare ,...e bine !!dar fatza de tine ,...care esti la jumatea alfabetului, noi samtem d'abia pe la litera d-e....sporrr!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, Sanda, nu-s asa. eu cred ca am intrat bine la litera b.
      rosiile peste tot sunt intarziate, am vazut.
      felicitari si mult spor si voua :)

      Ștergere
  4. la noi negrele de crimeea sunt pe terminate.Delicioase, sunt preferatele mele, o sa mai pun si anul viitor.Si mai am un soi care imi place, green zebra.

    RăspundețiȘtergere
  5. a dat mana in ele si tocmai decedeaza gratios, pe rand, toate rosiile mele.

    RăspundețiȘtergere