miercuri, 21 mai 2014

Aproape certitudini





12 comentarii:

  1. Aproape ca m-am mai desteptat putin.
    Habar nu aveam cum creste gulia. De fapt, eram sigura ca ceea ce mancam noi din ea creste in pamant :))
    Doamne... cate nu stiu si am pretentia sa am gradina...

    In sfarsit "a legat" bobul, nu?
    Aici sunt si mai curioasa, pentru ca nici macar nu am vazut pana acum un bob de bob :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai sa-ti zic un secret, da` nu spui la nimeni! Si eu la fel credeam cu gulia :)))
      M-am uitat zile in sir la radacina, pana am vazut in partea de sus.
      Bobul a legat, acu` astept sa gust o teaca cruda :)

      Ștergere
    2. io m-am minunat maxim cand am vazut ca merele cresc in sus la inceput, ce vorbiti voi acolo de next level gulie!:)

      Ștergere
    3. :))) ce bine ne pare ca nu suntem singurele

      Ștergere
  2. Eu nici nu banuiam ce este in a doua poza! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Să vă spun şi eu un secret?
    Nici eu nu ştiam... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. fetelor, mai adaug si eu - primavara, vreme de rasad si de intalnire intamplatoare intre o galeata incarcata de rasad de rosii si un viitor consumator de ele------da unde mergeti voi?--.uite, sa punem rosiile astea in pamant--------------si bineinteles, dupa o privire insistenta prin galeata si-n prejur, ,,intrebarea capcana----da unde sunt rosiile?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimeni nu s-a nascut invatat. Importanta e pasiunea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i, dl Craciun :).
      Dar mie-mi place sa fac haz de minusurile mele, sa rad atunci cand ceva care nu-mi convine se intampla. In felul asta trec mai usor peste tot. Asta in general. In particular, cand mi se mai alatura una, doua, trei persoane devine petrecere in toata regula :)

      Ștergere