luni, 14 aprilie 2014

Multe zile...

... ploioase au fost si pe la noi. Frig si umezeala. Numai ca acum, dupa doua zile de cer senin si soare, verdele e mai verde, plantele cresc frumos si se vede cat de bine le-a facut apa.





Noi am fost destul de ocupati in ultima vreme, dupa cum se stie asta e perioada in care orice gradinar nu-si vede capul de treaba.
De la un timp vad ca e la moda sa intram in casa numai dupa zece seara, Lucian a tras si-un bec in solar, dar tot suntem in urma cu multe lucruri.
Totusi, avem multe satisfactii. Rasadurile cresc bine, painica pe vatra a fost un succes si de curand am descoperit ouale murate care arata si au un gust absolut fabulos.

Ne pregatim pentru livrarile de saptamana asta, deja sunt multe si e posibil sa mai introducem o zi suplimentara de livrari. Vom vedea si vom anunta.
Prin curte si gradina toate-s bune, pasarile si animalele se bucura si ele de zilele insorite de care avem parte cu totii.





Daca nu va dati seama ce e in poza de mai sus, va povestesc indata.
Mairon dormea ca purcelul la umbra. Eu m-am apropiat incet ca sa-i fac o poza dormind (e asa dulce; cateodata mai si sforaie), numai ca el m-a simtit. A deschis un ochi, s-a uitat la mine sui, s-a intins si apoi a tras o "cascatura" de zile mari.
Exact atunci i-am facut poza, cand avea gura pana la urechi :).



Gradina incepe sa-si ia si ea o forma, dar mai avem de lucru pana s-o aducem in stadiul in care o vrem sa fie.

 As mai povesti, dar timpul e tare scurt, asa ca va las si fug la treaba :).
O saptamana cu spor si soare sa avem cu totii!

(  Doritorii de painica sa nu uite sa trimita azi, pana diseara, comenzile ).

6 comentarii:

  1. Buna ziua.
    La voi este Paradisul Verde, toate plantele s-au inviorat si se bucura de mangaierea soarelui. Floricelele-s minunate ( apropo arbustul cui floricele galbene este agris, coacaz sau ce, ca tare-i frumos) iar ajutoarele de nadejde isi fac sarguincios, datoria. Se pare ca Mairon este singurul lenes intr-o gospodarie ce clocoteste de munca dar el e in tura de noapte asa ca... e scuzat.
    O saptamana plina de spor cu rezultate minunate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,

      nu numai la noi e asa, peste tot este un verde frumos si un aer foarte curat.
      arbustul e agris, e o frumusete acum inflorit.

      O saptamana minunata va dorim si noi :)

      Ștergere
  2. Da, agriș e arbustul și e o minunăție! Am și eu unul, abia-l aștept să înflorească (la noi e mai întârziată vremea). Arată și miroase extraordinar, are un parfum, o nebunie!
    Foarte fain ce se petrece la voi. Mi-ai arătat-o și pe Miu, preferata mea. :) Și am aflat și de ouă murate. Intru imediat pe Google să văd ce și cum. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, agrisul miroase minunat.
      Ouale alea murate sunt o nebunie. N-am mai mancat pana acum, dar imi plac de nu mai pot.

      Ștergere
  3. Buna, Iuliana. Ce de frumuseti - imi palce cum ai combinat verdele plantutelor si cel al legumelor cu animalutele din ograda! Florile agrisului sunt un vis - este pe prima oara cand vad.
    Da' felina, uitati-va la ea - un adevarat tigru bengalez in miscare :) Si eu am doua tigrate - mama si fiu. Si, cand merg in paralel prin curte catre casa, sotul meu ma anunta ca mi-au sosit bengalezii. :):):) Saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mihaela,

      Matoancele sunt dulci-dulci numai prin faptul ca-s matoance. Daca mai punem ca nu sunt sanatoase la cap ( topaie, sar, se joaca, se maraie etc), ca-s lingusitoare si ti se baga pe sub piele si multe altele, ajungem la concluzia ca ne cam fac sclavii lor :)

      Ștergere