luni, 3 martie 2014

Iuhuuu!! Mi-am primit premiul :)!

Dragii mei, am participat, acum vreo doua saptamani parca, la un mic concurs organizat de Simona. Prin bunavointa ei, a celor care mi-au votat fotografia, dar si a d-lui Rosciuc, am castigat.
Iar premiul mi-a fost acordat de dl Rosciuc.
Ia uitati-va ce am primit :)

Si un martisor :).

Vasile, mi-ai zis la telefon ca nu mi-ai trimis seminte de dovleci cu sambure fara coaja, dar le-am primit :).

Multumesc tare mult, voi avea grija de fiecare samanta in parte si apoi de fiecare plantuta in parte.
Iar din toamna voi darui la randul meu seminte din tot ce-am primit.

9 comentarii:

  1. rigurozitate de militar, plicuri capsate, lista explicativa. plus martisor - ca de, e martie, si un domn care se respecta nu poate sa ignore aspectul. bravo lui, tot respectul. iar tu sa te bucuri de dar, sa creasca frumos toate minunile primite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, se vede calr cata grija a avut :)
      iar cu martisorul m-a topit, nu ma asteptam :)
      daca ai stii cat de mult ma bucur! azi pun semintele de rosii, ardei, vinete, gogosar, iar restul cand le-o veni timpul in gradina, ca nu vreau sa risc nici o samanta.

      Ștergere
  2. Ooo... ce colecţie faină!
    Felicitări!
    Şi sponsorului, pentru dărnicie şi pentru gestul de gentleman de a adăuga şi-un mărţişor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, ma bucur ca am putut sa-mi aduc mica mea contributie la o initiativa foarte buna a Simonei - adica sa arati ca muncesti si primesti, cum e si normal, un premiu.
    Meritul pentru pliculete nu-mi apartine a fost ideea si executia Cameliei( in treacat fie spus si ea tot militar de cariera a fost).
    Sa aveti o primavara minunata si sa va bucurati de roade bogate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru premiu si celui ce l-a oferit pentru generozitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Parca si vad plantutele crescand in grija ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru premiu!
    Felicitari Simonei pentru initiativa!
    Felicitari celor care au daruit semintele!
    Si spor la gradinarit tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos pt felicitari, dar eu am facut foarte putin.
    Asta nu inseamna ca nu ma bucur nespus pt premiu :)

    RăspundețiȘtergere