miercuri, 10 aprilie 2013

Info pentru abonati + rasarit spectaculos

In primul rand vreau sa anunt ca am trimis mail-uri la toti abonatii ( cred ). Verificati-va mail-ul, daca n-ati primit mail, va rog sa trimiteti voi comenzile/reconfirmarile pentru sambata.
De sambata livram : ceapa, ridichi si usturoi. 
Salata si spanacul inca-s mici, le asteptam.
 Daca nu primesc confirmarea/comanda noua pana joi inclusiv ( multi si-au revizuit cantitatile avand in vedere ca nu livram salata si spanacul) de la voi pe mail, nu vom face livrarea.

In al doilea rand, sa incepem povestea de azi.

Dimineata, cand am iesit in curte, era foarte innorat si la scurt timp a inceput sa ploua. Evident ca am inceput sa bomban sub privirile intrebatoare ale cainilor si pisicilor si am intrat in casa nervoasa.
M-am mai fatait un pic inauntru si-mi arunc privirea pe geam intr-o doara. Ce-am vazut m-a facut sa infasc aparatul, sa fug afara si sa incep sa fac poze :).

Si ca tot erau prin preajma...

Gaini evadate.


Cearta la baie.

Ratoi autoexilat ( l-au innebunit nebunele!).

Puii. De sambata ii mut, nu mai au loc in cutii.

14 comentarii:

  1. Frumoooos !!! Roz, liliachiu, somon, auriu ... Ratele fac baie in zorii zilei, nu le pasa, ca apa-i inca rece ? Fete curajoase !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine pozele. Ce culori! Un cer de planeta Marte! A cincea și a șasea poză, excluzând mici amănunte - precum copacii și un solar uriaș :D - juri că sunt făcute de Curiosity, prin craterul Gale. :) Și uite și niște marțieni! Ați reușit să comunicați cu ei? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba cred ca ala de-i ziceti solar e o statie pe Marte. Mai , voi sunteti martieni si ne duceti cu vorba. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sa aduc si eu ratele mele fricoase la voi,sa le fac de rusine...ale mele cand vad apa o iau la sanatoasa,de zici ca le pici cu ceara. peisajul splendid,stau si ma intreb la ce ora te trezesti de ai asemenea imagini spectaculoase? ca la 6.30 cand ma dau eu jos din cearceaf nu mai este nimic neobisnuit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la 05.30 si trebuie sa prinzi o anumita perioada, exact atunci cand incepe soarele sa apara.

      Ștergere
    2. oho,la ora aia e somnul mai dulce la mine

      Ștergere
  5. Frumos rasaritul, la noi ratoiul inebuneste ratele cu clocitul lui:)))
    Frumoasa brahmuta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. brahmutele sunt foarte frumoase si foarte cuminti :)
      ratoiul este special :)

      Ștergere
  6. :(((( de-aia este asa urat la noi: pentru ca Iuliana fura toate rasaturile frumoase. Iuliana, ori ne primesti la tine in vizita, ori nu ne mai pui poze de-astea :D !!!!! Eu raman cu gura cascata. Parca-i Rai la tine acolo, iar puiutzii sunt niste dragalasi. Au devenit adolescenti, ce mai. :D (Alina)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va primesc cu mare drag :)! gratar avem, loc avem berechet, soare sa fie :)

      Ștergere
  7. Saracu' ratoi...daca a ajuns el sa fuga :)))
    Ce mari sunt. La scoala cu ei :D

    RăspundețiȘtergere