vineri, 2 noiembrie 2012

D-ale mele...



Cred ca v-am mai spus de talentul meu ascuns de a ma face de ras si de a ma pune in situatii extrem de jenante si penibile, singura-singurica. Mai mult, am impresia ca e si un pic ereditar pentru ca aseara, la masa, incepe Adi sa ne povesteasca :  Mami, azi am avut un moment foarte penibil…
Cum asa, puica mamii, ii raspund ingrijorata, da` ce-ai patit?
Pai stii tu ce naspa e atunci cand te saluta cineva, iar tu, crezand ca te saluta pe tine, ii raspunzi si cand te uiti in spate vezi ca de fapt a salutat pe altcineva? Mi-am inabusit zambetul si i-am raspuns compatimitor ca da, stiu foarte bine, mi s-a intamplat de multe ori, deja m-am obisnuit si resemnat.
Dar, sa revin. Azi dimineata, in drum spre munca, pe A1. Ceataaaa… de nu vedeam la 20m in fata. Aveam un sentiment de cartita. Chiar ma gandeam  ca asa se simt cartitele, merg dar nu vad pe unde. Era o ceata groasa, laptoasa si lipicioasa ( se punea nu stiu ce mama naibii de chestie pe parbriz, de am zapacit stergatoarele si impreuna cu ele si creierul meu, ca scartaie alea ca dracu). In plus, de la ceata aia imi veneau niste ganduri macabre prin creierut, iar neuronii mei obositi construiau niste scenarii apocaliptice, de m-am speriat si eu ce idei aveam asa dimineata. Abia asteptam sa ma opresc la benzinarie, sa mai fac o pauza ( cred ca si ambele butoane rosii de la gaz si benzina ambalau noianul de ganduri idioate din cap) si sa mai vad oameni – sa-i vad, nu sa-i ghicesc in masini.
Si ajung intr-un final la benzinarie, tare bucuroasa, cam capiata si cu niste ochi ca de melc, de la concentrarea de a vedea ceva pe sosea . Bag benzina, apoi trag masina la gaz, il rog pe baiatul de acolo sa-mi alimenteze si intru in magazin. Imi mai iau niste junk-food ( da, stiu, dar nu pot renunta la cornurile cu ciocolata ), tigari si asteptam la casa sa se termine alimentarea cu gaz, ca sa platesc si sa plec.
In spatele meu apare un tip. Cum casa era blocata de cumparaturile mele neterminate, baiatul de la benzinarie trece la a doua casa sa-i faca socoteala noului client. Clientul ii spune numarul pompei de unde alimentase, mai cere un pachet de tigari si, incurcat, spune ca mai vrea ceva. Baiatul de la benzinarie il intreaba ce. Eu eram cu ochii pe sus, ma uitam la reclame, dar il vad cu coada ochiului pe client ca se uita ciudat la mine. Evident, mi-a atras atentia si am inceput sa-l masor cu privirea intrebandu-ma ce mama naibii are si ciudatul asta.
Aaaa, da…as mai vrea ceva, zice el facand un semn putin vizibil, dar care nu mi-a scapat, spre mine. Ba, baiatule, ma gandesc eu, daca-ti trag o geanta-n cap, iti trece de prostii, ma gandesc eu nervoasa. Eu femeie serioasa si asta..., las` ca te aranjez eu, nesimtitii naibii ce sunteti voi. Cum vedeti o femeie singura, hop! si voi, giocondele naibii frustrate ce sunteti! Si continui sa-l fixez cu o privire fioroasa, ca sa-si dea seama ca l-am vazut, am inteles si  ma deranjeaza.
Da, va rog, ii raspunde amabil baiatul de la benzinarie, ce ati mai dori? Tipul iar se uita la mine incurcat, face un pas in directia mea, dar eu eram pregatita deja, geanta era un pic ridicata si indreptata spre el. Aaaa, imediat, ii raspunde intorcandu-se la casa. Se mai uita o data la mine cu coada ochiului, apoi pare ca s-a hotarat, face un pas spre mine si intinde mana. Un pic speriata ma dau in spate, ridic geanta gata de atac ( sau aparare, luati-o cum vreti), imi iau o atitudine de Xena, printesa razboinica si-mi zic :  Asta e, arde-l de nu se vede, sa nu ii mai trebuiasca agatat toata viata lui!
Dar imi da gandul cel bun sa ii urmaresc directia mainii. Atunci mi-am dat seama ce voia tipul si am realizat unde stateam eu, de fapt. Omul voia sa-si cumpere ...prezervative, iar eu eram exact in fata raftului. Hmm, imi zic dandu-ma intr-o parte si lasandu-i loc bietului om ca sa-si poate lua un pachet, iar o facusi pe treaba, disperato ce esti!  Sa omori omul si alta nu! Nevinovat, desteapto! Tipul isi alege un pachet, il ia in mana de parca il frigea si il arunca spre casa, dar greseste un pic directia, pachetul se loveste de capul casierului, cazand apoi cu zgomot pe tejghea. Extrem de jenat, lucru care pe mine nu stiu de ce m-a facut sa ma simt superioara, plateste si iese rapid.
Eh, imi spune baiatul de la benzinarie zambindu-mi complice, bine ca le cumpara, ca altfel…
Da, ii raspund in timp ce ii intindeam banii, usurata ca baiatul m-a ajutat sa trec peste situatia super jenanta si bucuroasa ca totul s-a terminat cat de cat bine, aveti mare dreptate, bine ca stie.
Si apoi ma aud vorbind : Dar ii inteleg jena, saracu`, la fel patesc si eu cand imi cumpar tampoane!
Saracul baiat ramane inmarmurit, cu bonul in mana, uitandu-se la mine ca la extraterestri. Ii smulg bonul din mana si ies afara in cea mai mare viteza. Il vad pe tipul cu prezervativele, ma vede si el - instantaneu ne intoarcem capetele in directie opusa- nu mai rezist si o rup la fuga spre masina.
Mamaaaaa!!! si nu m-ai facut blonda!!!

7 comentarii:

  1. Nu ești sănătoasă (BIFAT)....am râs cu lacrimi și jur că nu ești in toate mințile =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma, dar chiar nu stiu cum de mi se intampla toate astea. Parca o cer, zau! Bine, dupa ce am urcat in masina, m-am linistit, am inceput sa rad in hohote de saracul baiat de la benzinarie, ce mutra putuse sa faca :)))). Ma gandeam ca daca mai intalneste doi clienti ca noi pe ziua de ieri, isi da demisia.

      Ștergere
  2. Da' macar era un TIP??? sau era doar un tip ,acolea-sa??

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am prins!!Avea emotii circumstantiale de mod...in ultima parte.
    Dar daca prin benzinarii,astea sant semnale:1.sa stai in dreptul standului
    2.cand esti de acord,sa cumperi marfa in vazu'
    presupusei cliente.
    Ce sti ce-a-nteles si bietul vanzator???

    RăspundețiȘtergere
  4. Mega amuzant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere