marți, 13 august 2013

Noutati

In ultima vreme familia ni s-a mai marit cu cativa membri.
Vinerea ce tocmai trecu am fost in sat intr-o scurta plimbare cu Adi si mama, care ne-a fost musafir cateva zile. Cand am ajuns aproape de coltul strazii mele am auzit un mieunat plangaret, strident si apoi am vazut cum din iarba apare o aratare.
A fost dragoste la prima vedere intre Adi si aratarea in cauza. El a inceput sa ma roage sa o luam acasa, eu ma gandeam la cate matoance mai avem, dar m-a impresionat puterea pisicului si disperarea care i se vedea pe mutrita mica.
Asa ca...am acceptat! Cum mai puteam sa ma opun?



Aici statea pe marginea de sus a canapelei si se uita la televizor ( un lucru foarte atractiv pentru ea ).
Si s-a uitat pana...
Apoi a trebuit sa-si gaseasca o pozitie de somn mai convenabila, burtica era prea mare.

I-am pus numele Jedi ( ochi mari, urechi mari...va mai amintiti? ) si declar cu mana pe inima ca pisica asta nu e sanatoasa! Atat topaie si sare si se joaca cum n-am vazut.
Pentru ca inca e micuta o tinem in casa, restul pisicilor nu-s prea fericite cand o vad, iar Mairon ar vrea sa se joace cu ea, problema e ca o " labuta" de a lui e cat toata pisica.

Alti membri ar fi un boboc de rata si un pui de gaina. Am hotarat sa-i iau eu si sa nu-i mai las la closca. Cei doi sunt nedespartiti, daca nu se mai vad, incep si tipa si-si impart tot ce au.
Puiul de gaina este mai descurcaret decat bobocul de rata, dar acesta din urma este mai curajos, am vazut aseara cand a inceput sa o alerge pe Jedi.





Cand ne-am terminat treburile aseara si am hotarat ca e timpul de somn pentru copii, am dus pasarile la locul lor, iar pe Jedi am lasat-o in bucatarie, la locul ei.
Apoi, cand s-au vazut despartiti, a inceput o chiraiala si o mieuneala de nu ne-am vazut, protestau exact ca niste copii cand ii iei de la joaca.
Dar in seara asta ii vom lasa iar sa se joace impreuna, sunt curioasa cand or mai creste daca relatia de prietenie dintre cei trei o sa se mentina.

11 comentarii:

  1. vaiii ce frumusete de pisic,si ce frumusete de prietenie!!! pupici la pisici,Mirela

    RăspundețiȘtergere
  2. Un pisic numai ochi si urechi, intr-adevar!
    Cum sa nu-i iubesti?!
    Sunt simpatici impreuna cei trei muschetari. Sau poate Cel alb, cel galben, cel negru? E putin exagerat pentru ca am impresia ca puiul nu prea o sa iasa in final alb iar despre pisic... bate-n negru dar mai are ceva, destul, pana la negru.
    Oricum eu sunt convinsa ca daca ii veti lasa impreuna vor ramane prieteni pe viata. Si veti avea in curte inca o poveste de succes de... povestit!
    Sa aveti spor la treburi ca activitati pentru timpul liber aveti destule (urmarit joaca vietati din curte) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii lasam impreuna, sa vedem cum va continua povestea.

      Multumim, asemenea:)

      Ștergere
  3. Bravo, bravo, bravo pentru fapta bună cu Jedi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te lasa sufletul...si pe langa cei pe care ii mai avem mai merge unul

      Ștergere
  4. Foarte drăgălași. Pisicul e o frumusețe. Bravo vouă, că nu l-ați lăsat în drum. Să vă trăiască și să vă bucurați de el. Jedi ăl mic va face treabă bună la casa voastră :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce prietenie :)
    Sunt curioasa cum va evolua

    RăspundețiȘtergere
  6. Piticii ce frumosi sunt! Sa va traiasca si sa se imprieteneasca!

    RăspundețiȘtergere