miercuri, 3 iulie 2013

Back in business!

Dragii mei, de sambata 06.07.13 reincepem livrarile.
Startul e timid, rosiile inca nu-s gata toate si desi urasc asta, trebuie sa va spun ca principiul va fi : primul venit, primul servit.
Dupa cum se poate vedea in poze o rosie e facuta, zece nu, asa ca stocul e limitat momentan.
Va asteptam comenzile pana joi inclusiv, iar in cursul serii de vineri va vom da telefon sau trimite mail-uri in care vom confirma livrarile sau va vom anunta ca livrarea se amana pe saptamana urmatoare, daca va veti mentine comanda, bineinteles.
Am facut publica si lista de preturi, aveti sheet separat, am simplificat-o un pic, am trecut si info stoc, plus produse care vor aparea in curand.
Am modificat si suma pentru comanda minima de la 30 lei la 20 lei, plus 6 lei pentru transport.


Va multumim mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu