miercuri, 12 decembrie 2012

Si zapezile venira

A inceput sa ninga de aseara, cred ca in jur de 16.30-17.00, incet, frumos, apoi a inceput un pui de vant, care s-a transformat repede intr-un vantoi in toata regula.
Toata noaptea a nins si a batut vantul, viscol in toata regula, nu alta.
Nici ieri si nici azi nu am ajuns la birou.
Azi dimineata in jur de opt, opt si ceva ne-au dat zapada de pe strada, dar in curte a fost o alta poveste. Oricum nu puteam iesi din curte, dar nici pe strada nu se putea circula, ca sa ajung la sosea.
A venit o vecina pe la noi mai acum o ora si a spus ca si drumurile pana la A1 au fost nepracticabile, drept rezultat nu a venit nici o masina de paine pana la ora asta.
Eu mi-am pus masina mea la treaba, in toata casa miroase a paine coapta.




Am dat zapada, am facut o carare mai bine zis, pe langa casa pana la poarta si apoi la gaini si rate, ca sa le pot da de mancare.
Nu ma mai doare spatele ( o merge pe principiul cui pe cui se scoate ? ), dar se prefigureaza o prea frumoasa febra musculara. Apoi a intrat Lucian in actiune si a facut loc mult in curte si in fata curtii, ca sa putem misca masinile, sa putem iesi cu ele.
Scoala lui Adi este inchisa azi, nu fac cursuri, astfel ca am un copil fericit, care se tavaleste cu cainii in zapada, a zapacit pisicile prin curte, iar acum are foarte multa treaba, isi face o cetate in gradina. E rosu in obraji, plin de zapada si zambeste cu gura pana la urechi. Nici mancare nu i-a mai trebuit.
In rest totul a fost bine, nu a picat curentul, nici internetul si, in sfarsit, azi ne ajunge generatorul. O sa fiu mult mai linistita cu el, ca solutie de back-up.




Cam asa arata curtea dimineata. Acum a iesit soarele, nu mai bate vantul, dar imi pare mai frig. E prima iarna aici, am asteptat-o si ne cam place pana acum. Cel putin Adi e foarte fericit ca are atata loc si atata zapada sa se poata tavali.
Animalele sunt bine, cainii se joaca prin zapada, pisicilor nu le prea place in schimb. Gainile si ratele nu prea ies, e drept ca la ele nici nu am dat zapada, dar au loc sa se miste.
O surpriza placuta mi-a facut Brandusa ( aventuriprincurte.blogspot.com), m-a sunat dimineata sa ma intrebe cum suntem, daca e totul ok. Mi-a mai dat niste sfaturi bune despre hidrofor, izolatii si despre specialitatea lor, gaini si rate. M-a bucurat tare mult gestul ei si-i multumesc inca o data.

7 comentarii:

  1. Copilasul tau imi aduce aminte de copilaria mea, cu cazemate si batai cu bulgari :)
    Sa speram sa nu aveti nevoie de generator :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel si eu. de fapt eu l-am invatat sa-si faca derdelus si cazemate si alte zapaceli din zapada.
      si eu sper sa nu fie nevoie de generator, dar ma simt mai linistita sa-l stiu luat.

      Ștergere
  2. generator, ooo, ce minune de liniste datatoare!!! lasa, sa fie acolo si sa n-aveti nevoie de el!
    zapada - avem, cam la fel. gard de fag - avem chiar la fel. reflector, turturi la sterasina - identice. masina troienita - nu, c-am curatat-o ca sa plecam cu ea de dimineata. am facut si poteci cu lopata rosie. caini jucaciosi in omat - avem, dar la noi si pisicile se joaca cu ei. copil constructor de cazemate - n-avem, fetele noastre is si mari, nici nu-s acasa. daaar, cum ajungem, ma trantesc in zapada si fac eu ingerasi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai doar suntem aproape, e normal sa fie la fel zapada si turturii :)
      cat despre copil...n-ai vrea sa stii cum a intrat in casa, chiar el a recunoscut ca numai boxerii i-au ramas - partial si aia - uscati :)). dar m-am bucurat pt el si cu el

      Ștergere
  3. iuliana, cand ne-am mutat, la prima zapada, domnul meu a ramas cu fetele acasa, ore in sir a facut focul, a uscat rufele de care fetele se schimbau, a incalzit compot. in iarna 2009-2010 cred ca s-au jucat in zapada mai mult decat in toate celelalte ierni ale lor de pana atunci la un loc. derdelusuri, om de zapada, ingerasi, caini tavaliti. si aveau 16 si 17 ani! (ca si noi ne-am jucat cu ele nu mai spun)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa zapada, multa munca dar cel putin e foarte frumos peisajul

    RăspundețiȘtergere