luni, 2 iulie 2012

Despre noi

Ar trebui sa incep cu inceputul si sa ne facem cunoscuti, nu?
Suntem o familie tanara de bucuresteni get-beget : mama - Iuliana, tata - Lucian si copilul - Adi.
Cu ceva timp in urma ne-am hotarat sa ne mutam la tara. Usor de zis, cam greu de facut, dar am razbit.
A durat ceva timp pana ne-am gasit locul nostru, dar in momentul in care am intrat in curte si apoi in casa am avut un sentiment ciudat, am stiut ca acela este LOCUL. Si m-am vazut pur si simplu in acea casa si in acea curte. Pana la acea casa, mai vizionasem destule, dar la niciuna din ele nu am simtit asa, desi au fost cateva care mi-au placut.Si am luat-o!
Distanta fata de Bucuresti? Sanatoasa!
Locul? De vis! Liniste, curte mare, mult verde, utilitati ( pentru ca nu am vrut sa luam fara acele utilitati elementare), foarte bine.
Munca la casa? Foarte multa! Lucian stie mai bine.
Munca la curte? Foarte multa! Aici amandoi stim cat de multa. Ne-am facut prima noastra gradina. Nu mai facusem niciodata rasaduri, nu am plantat niciodata o rosie sau o vanata. Nu am insamantat nimic.
Dar am facut-o acum si  e bine. Am inceput chiar sa recoltam.
Dar cu asta voi continua in zilele ce urmeaza. Si voi posta si poze cu plantutele noastre.


7 comentarii:

  1. Fato unde vati mutat ? nu dai si tu nici un semn de viata.... da ca de obicei sinteti ffffoarte ocupati
    aveti grija de voi
    jeni

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ati sosit intre bucurestenii tzaranizatzi :P ca sa zic asa.
    Tot asa si noi am inceput in 2008.Eu,sotul si baiatul nostru,iar acum ni s-a alaturat si zana zanelor :P
    In ce zona sunteti?Poate suntem vecini :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine v-am gasit :). Ti-am vazut comorile, sa fie sanatosi si sa creasca mari.
      Noi suntem in jud Dambovita, de-a lungul A1.
      Ce super ar fi sa fim vecini :)
      Multumesc pentru vizita si pentru introducerea in blogroll-ul tau.

      Ștergere
  3. Buna, Iuliana! Acum am descoperit pagina ta si mi-a placut. Cumva, poveste voastra seamana cu povestea noastra - constanteni tineri mutati din oras la tara, fara habar despre granidarit, insa atrasi ca de un magnet de natura, peisaj, verde, pamant. Peisaj si liniste sa fie, ca restul mai vedem - pe principiul asta am ales si noi locul. Felicitari pentru alegerea facuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri si felicitari si voua :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain blogul vostru! Ati fi de acord sa apareti pe harta Romania Altfel? http://stanciova.wordpress.com/2011/11/21/romania-altfel/ Nu e nevoie de locatie exacta, doar aproximativ, important e link-ul catre blog.

    De asemenea, daca vorbiti engleza si aveti un pat in plus, va recomand cu foarte multa caldura programul Willing Workers on Organic Fams (WWOOF). www.wwoof.ro Noi suntem gazde din 2009 si e foarte fain.

    Salutari calduroase de la Stanciova, Teodora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc tare mult Teodora.
      Stiu harta si suntem de acord, cum nu, noi suntem in apropiere de Gaesti, nu stiu daca trebuie sa fac ceva, te rog sa-mi spui.
      Referitor la WWOOF :
      *vorbim toti trei engleza
      *in vara sper sa avem mai multe paturi in plus ( sunt doua case in curte intr-una stam noi, are 3 camere, cealalta are 2 camere dar necesita o renovare buna)
      *promit sa intru si sa citesc, apoi voi reveni la tine
      Salutari calduroase de la noi :)

      Ștergere