vineri, 6 iulie 2012

Alte rasfatate. Si un bonus pentru week-end


Din cele " cireasa " mi s-a copt una :) . Portocalie. Si nici aia din rasadurile mele, ci din cele cumparate .




Frumoasa asta e fasole de boabe .


  Abia acum m-am dumirit si am inceput sa cunosc care e de teci, care e de boabe, care-i cu teaca lata .




Castraveti ( alt soi, nu cornison, nu mai stiu de care ) si ardei iuti.



Cu ardeii iuti am cam zbarcit-o un pic, i-am pus cam desi si-n plus nu stiam ca se pune un fir la cuib si am pus doua . Sau chiar si trei, ca mi s-au parut micuti. Nu m-am gandit ca or sa creasca :).
La anul stiu cum o sa fac. Dar chiar si asa sunt plini de flori si fructe micute. Bag seama ca nu s-au suparat prea tare pe mine.


Si acum bonusul pentru week-end :



Asa se vede soarele la apus la noi. Parca soarele-i mai mare. Si mai prietenos.
Si-mi transmite o stare de liniste si parca-mi zice ca totul va fi bine de acum incolo :).

Week-end placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu