miercuri, 26 februarie 2014

La plimbare


12 comentarii:

  1. Mama ce mare e gaina neagra, sigur ea e cocosu in curte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Ea e stapana, imediat dupa Vulturica ( pestritul de langa ea, care e si mai mare)

      Ștergere
  2. nooo, nu-i plimbare, e ecologizarea pamantului prin curatare de daunatori + ingrasare cu materie organica. fetele is la treaba si tu zici ca se plimba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da` ce de iarba e la tine! Eu ma gandesc ca in curtea orataniilor mele nu o sa mai creasca nimic. Alea cum vad un mot verde il si ciugulesc. Mai incerc eu sa le ademenesc cu fan dar ele tot verdeata prefera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ele nu au o curte a lor proprie, la mine au toata curtea noastra la dispozitie si in felul asta iarba are timp sa se refaca.
      abia astept caldura sa fie toata curtea verde si frumoasa :)

      Ștergere
    2. Salut, Iuliana This is Ali. I am looking for the Poultry Contact information. You`ve posted on your blog. If you can help me with it ! I need some Eco birds for my own need.
      Regards,
      Ali.
      alig2x@gmail.om
      0758918236

      Ștergere
  4. Frumoasa parada! Bote e verde de invidie :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, m-ai surprins, cand am citit in lista titlul m-am gandit ca ati lasat treaba si ti-ai scos sotul la plimbare sa se mai odihneasca un picindata incepe calvarul si adio plimbari, acum vad ca se plimba de fapt orataniile. In solar n-au voie, macar un pic...O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucian se plimba cand se duce la livrari :))
      In solar au mai scapat, atat cate o gaina, dar si cate o rata mai curioasa, dar fara probleme prea mari

      Ștergere