joi, 5 iulie 2012

Unul din multele motive...

... de bucurie ale lui Lucian, referitor la mutatul la tara, este ca are marar la discretie. Nu ca-i place, este pur si simplu nebun dupa marar. Iar Adi se duce in gradina si-l mananca direct de la sursa.

 Habar n-aveam ca poate creste in stilul asta .



Unul din aspectele pe care nu le-am luat in seama ( sau mai bine zis nici nu mi-a tras prin minte ) este ca la tara traiesc muuuult mai multe insecte, viermi, rame, paianjeni, gandaci si altele de genul, decat la Bucuresti.
Am vazut niste exemplare de mi-a stat mintea-n loc. Habar n-aveam ca poate exista asa ceva. Iar paianjenii....hm! cu ei am o problema. Mare, mare. Sunt mult mai multi, mai mari, mai colorati si mai diversificati decat am vazut in oras. Parca au si mai multe picioare decat aia de la Bucuresti... Unii au si par sau niste fire de ceva pe ei!

Mai jos va arat o specie de gandac cu care am invatat sa conlocuiesc. Ei stau numai pe marar si nu distrug nici o planta. Sau ma rog, poate ca mananca mararul sau florile acestuia, dar fiind asa mult nu se vede.



Chiar draguti, nu :) ?

Si un coltisor din coltisorul meu de rai...evident tot cu marar, ca doar asta-i tema de azi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu