joi, 12 iulie 2012

Sa ne mai si relaxam! O plimbare prin gradina

Cred ca incep sa se coaca.



Asta-i un ardei negru. Nu credeam, dar chiar e. Nu-i rasad facut de mine, e cumparat.






Gradina mica.




Simpatic, a? Am mai vazut si altii cu alte culori. Cei mai frumosi sunt cei negru cu rosu.


Dovleceii au fost cei mai harnici. Fac intr-una flori si fructe.


Aici avem o vanata, care atunci cand era ea mica in faza de rasad, am plantat-o cu ardeii. Cum am reusit? Nici pana azi nu stiu. Dar vad ca nu o deranjeaza vecinatatea cu acestia. Ii merge bine.

Gogosari micuti.


Haos! Nu stiam si nu credeam ca pot creste asa.


Astia-s criminali, mananca toata planta, numai nervurile le lasa. Si-s muuuulti...

2 comentarii:

  1. Da, asa este! Gandacii astia sunt inamicii multor plantute de-ale tale. De obicei ai sa gasesti oua depuse pe spatele frunzei. Eu obisnuiam sa indoi frunza, ca sa nu fiu nevoita sa o rup, si striveam ouale. I-am mai vazut si pe frunzele de cartofi. Pupici si mult spor va urez! Alina-Galati

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a terminat cartofii un dragalas ca cel din poza

    RăspundețiȘtergere