miercuri, 25 iulie 2012

Final de concediu. Un scurt rezumat.

Si eu fac parte din acel tip de romani care in concediul de odihna rezolva diverse chestii "usoare", ca de concediu, cum ar fi : zugravit, pus faianta, munca de om nebun, rezolvat acte si alte lucruri de genul asta, mult prea "placute" ca sa vorbesc de ele.
Asadar, incepusem mai demult, dar am terminat cu ceapa si usturoiul.


In locul ei am semanat fasole fideluta pentru toamna. Cateva cuiburi au si iesit, sper sa nu fie singurele.




Am scos fasolea boabe, mi-a iesit inimaginabila cantitate de 1 kg. Tot iese de o ciorba acolo. Oricum nu a fost multa si nici prea multa atentie nu i-am dat.
In locul ei am semanat castraveti, salata rosie, salata verde si ridichi.
Eu nu stiu cum de toata lumea zice ca cel mai usor e sa cultivi salata. Mie nu mi-a iesit nici un fir si am semanat de 3 ori pana acum. A patra o fi cu noroc.

Salata.

Castraveti.

Morcovi si sfecla.


Pana acum, in afara de buruieni, altceva nu a iesit pe locul asta.
Dar cum speranta moare ultima, imi spun ca e inca devreme si nu-s toate harnicute ca fasolea fideluta.


Si cate ceva de la mine din gradina.
Rosiile cireasa.



Varza incepe sa-si formeze capatana. Eu cred ca-i intarziata, pentru ca am luat-o ca varza de vara.
As vrea sa iau si ceva rasad pentru varza de toamna. Si sper sa fie gata pana la sfarsitul lui septembrie, inceputul lui octombrie cand vreau sa o pun la murat.

 

Rosiile au rosii si recoltam, recoltam. Au un gust foarte bun, sunt dulci si super zemoase. Nici n-ar avea cum sa fie altfel pentru ca sunt rosii crescute in pamant cu apa si soare.




Aici avem o rosie care a crescut in mijlocul curtii, pentru ca asa a vrut ea. Astfel, draguta de ea, a devenit atractia intregii curti, in special a cainilor ( ii "inspira"), gainilor si ratelor.


Dovleceii au rod intr-una. Le trebuie numai apa in fiecare seara.


Si iata si fandositele de vinete, care in sfarsit au rod. Si cat au chiar.
Desi imi ploua in gura dupa o salata de vinete, nu am sa cumpar deloc. Am o ambitie ca prima salata de vinete pe anul asta sa fie de la mine din gradina. Oricum, nu mai am mult de asteptat, sunt maricele.



Ardeii astia grasi nu pot sa-mi dau seama daca asa e rasa lor sau nu au crescut din cauza caldurii. Plantutele sunt micute, iar ardeii la fel sunt si ei micuti. Cei capia sunt de trei ori mai mari.
Dar au un gust si un miros adevarat de ardei. Si o groaza de seminte in ei.




Si ardeii iuti care au crescut sub forma de padure.


Concluzia? Luni ma duc la serviciu mai obosita decat am plecat :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu