duminică, 22 iulie 2012

O duminica linistita

Imi plac tare mult zilele in care dimineata imi fac un plan de lucru si pana seara chiar reusesc sa termin ce mi-am propus. Dar si mai mult imi plac week-end-urile linistite in care stam impreuna, eu cu baietii mei dragi si cu animalutele noastre.
Duminica asta a fost speciala. Am mancat primele noastre rosii. Ale noastre, caci le stiu de cand erau seminte, apoi am ingrijit firele firave, care au devenit plantute adevarate si care acum ne rasplatesc grija fata de ele.
Inceput dimineata cu un mic dejun super fain : rupt un colt de paine, pus doua felii groase de branza de la sursa si mancat doua rosii de-ale mele, pe care nici macar n-am catadicsit sa le tai, ci am muscat direct si cu pofta din ele.
Apoi tras o portie zdravana de ras, pentru ca atunci cand Lucian a muscat dintr-o rosie, a sarit zeama peste tot, inclusiv pe mine.

Daca a meritat? Categoric DA!



Nu au aceeasi forma, unele-s mai mici, alte-s mai mari, unele chiar au niste forme ciudate, altele sunt strambe cu adevarat, dar gustul ...gustul nu-l pot categorisi.

Si dragalasii acestia va trimit salutari, ma rog...fiecare in felul lui :).






Un comentariu: