luni, 19 decembrie 2016

Vulpe?

Dimineata cand am dat sa ies din casa, fix in fata usii am gasit toate pasarile adunate, de nici nu-mi mai vedeam papucii. Mi s-a parut suspect pentru ca ele nu fac asa decat daca-s foarte speriate, in special ratele. Asa ca am luat-o usurel prin curte sa vad care e cauza.
Am gasit sange pe un gardulet unde dormeau puii, iar in una din magazii am gasit un geam cazut si pe pervaz erau pene cu sange. Usa spre curte era inchisa, insa a putut sari incoace pe deasupra usii unde este un loc gol intre usa si acoperis.
In gradina in doua locuri apropiate erau pene si sange, iar plasa de la gard era lasata.
Am mai gasit pene in gard si pe un copac care e lipit de gard. Deci a sarit gardul care are cam un metru si ceva inaltime. Bilantul la prima vedere: o rata, doua gaini si doi-trei pui.
Nu cred ca a fost caine pentru ca nu lua atat de multe pasari dintr-odata. Oare sa fi fost vulpe?



Garduletul de la magazii pe care dormeau puii

Geamul pe unde a intrat






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu