marți, 16 august 2016

Mutre. Sau hai sa vi le prezint pe toate :)

Am reusit sa pozez aproape toate matoancele, lipsa la apel a fost un pui. Asta ca tot am primit intrebari de genu`: Da` mate cate mai ai?, iar eu n-am stiut raspunde, ca le-am pierdut siru`.
Astea-s toate, asa ca hai sa faceti cunostinta!

Miloguta (puiul lui Miu din a doua serie) si puii (a treia si ultima serie a lui Miu).


Asta e motivul pentru care o cheama asa :).


Puiul ei adevarat e cea tarcata de langa spatarul scaunului. Dar asta n-a contat pentru fete (Miu, Miloguta, Ciorica si Nasoasa), si-au crescut puii impreuna, chiar daca doua din ele au avortat, in fapt nu au fatat nici un pui viu.
E tare dulce, blanda si desteapta.

Ciorica (puiul lui Miu din prima serie)
Mata mai afectuoasa ca ea, nu e. Din pacate, cei doi puiuti ai ei nu au reusit nasterii, iar ea a adoptat puii lui Miu. I-au crescut impreuna.



Nasoasa (sora Milogutei, deci puiul lui Miu, crescuta la randul ei de Ciorica). Mata mai afurisita si mai guraliva ca asta n-am avut. O depaseste si pe ma-sa!
La fel ca Ciorica, a adoptat puii lui Miu si al Milogutei. E o mama foarte buna, e foarte afectuoasa, batausa si hotomana.



Miu (preferata mea, cerberu` lu` mama). Frumoasa, rea, geloasa, afectuoasa, hotomana, bataioasa, furacioasa, foarte curata. L-a batut pe Mairon de i-au sarit capacele. O pisica adevarata!



Grasa.
Nu e grasa, dar are o fatuca la care as smotoci toata ziua si niste ochi verzi de te pierzi in ei. Asa...ca de mata din desene animate :).
E o bleaga si-i foarte blanda. Bucuria ei cea mai mare e sa alerge puii, iar cand o cert, imi arunca cate o privire cu ochii aia de ma face sa-mi cer scuze si s-o pup. Escroaca sentimentala!


Maimuta, sora Grasei.
I-am zis asa pentru ca atunci cand era mica se agata de mine si putea sa stea asa toata ziua daca o lasam. Am pus la randuri de ceapa, salata si spanac cu ea in spate, de nu le mai stiu sirul.
Acum e mare, foarte rasfatata si foarte cuminte. A! Si foarte frumoasa :).


Mata (cea din fata).
La ea am ramas in pana de idei, asa ca o strig Mata. Si ea vine :). La fel de iubitoare ca Grasa si Maimuta, surorile ei. Am avut un pic de lucru cu ea. Era foarte speriata si salbaticita, dar acum ca ne-am imprietenit si ne iubim, nu mai scap de ea.


Tonto - cel mai tolomac motan in viata.

Tolomac, tolomac, dar s-a adaptat la viata de la tara si a supravietuit, spre deosebire de alte pisici cu care am venit de la Bucuresti.


Si la final, babuta mea draga cu care am venit de la Bucuresti, Miti.
In fapt e mama lui Tonto, matoanca tare desteapta, curata si intelegatoare, dar l-a adoptat si pe Adi :), Il iubeste, il spala, il apara, il mangaie, se baga in sufletul lui si doarme pe el. Sunt tare dulci impreuna, mai ales dimineata cand sunt somnorosi.


E, astea-s toate. Ce pot sa mai spun despe ele este ca toate sunt iubitoare, vorbarete, afectuoase si inteleg foarte bine ce le spun. Ca unele nu asculta si fac numai ce vor ele...asta e alta poveste :).
Dar asa cum sunt, ne umplu zilele, curtea si vietile cu dragostea, jocurile, nazbatiile, afectiunea, frumusetea si felul lor de-a fi.

3 comentarii:

  1. Dulcei si tare norocosi .Mii de pupici mustatilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iuliana, multumim pentru prezentari! Sunt niste frumoase si niste rasfatate. Si muuulte. :)

    RăspundețiȘtergere